Alfa Romeu no està passant per una situació precisament fàcil. Això sí, per sort per al fabricant italià, el seu futur, a diferència del que passava fa no molt, està garantit. I és que, ara ja de la mà de Stellantis, la marca ha començat una nova etapa en què seran diversos els models que els han d'ajudar a millorar una situació quant a vendes que no és que sigui precisament la desitjable.

Una "metamorfosi", com la pròpia marca així ho ha anunciat, que va començar fa tot just uns dies amb la presentació del seu nou Tonale, un SUV que, a diferència del que està passant des de fa ja anys amb el Stelvio, sí que està cridat a ser important al nostre mercat.

 

El Tonale va a ser el primer d'una sèrie de models que deuen ajuda a la marca italiana a fer un gir radical a la seva situació econòmica i també quant a popularitat, que en aquests moments està per terra.

Segurament per això, amb la intenció d'intentar aconseguir augmentar les seves vendes d'aquí que arribi als concessionaris el nou Tonale, la marca ha optat per aplicar un descompte de 5.000 euros al que és, de moment, el seu model més ben dotat.

Alfa Romeu aplica un descompte de 5.000 euros al seu Stelvio Quadrifoglio, la versió més potent del seu SUV

No és cap altre que el Stelvio en la seva versió esportiva denominada Quadrifoglio. Un model que, ull, no és que sigui precisament barat. De fet, el seu alt preu és el que està impedint que les xifres de vendes siguin millors.

I és que, per molt que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest Stelvio QV està rebaixat 5.000 euros, el seu preu continua sent molt alt: 114.850 euros, un preu que el deixa anés de mercat.

Això sí, els pocs que tenen al cap fer-se amb un d'ells saben molt bé que aquesta versió esportiva del Stelvio no és tan sols a base de retocs estètics ni del millor equipament de la marca italiana, sinó que la veritable raó per la qual aquest model val el que val és el seu motor.

 

I és que aquest SUV pot presumir de comptar amb un motor dissenyat i fabricat ni més ni menys que per Ferrari. Es tracta d'un V6 biturbo de 2.9 litres derivat d'un V8 de Ferrari, una mecànica que desenvolupa 510 cavalls de potència i 600 Nm de parell màxim i que, sens dubte, ajuda que aquest SUV sigui un dels més ben dotats de tot el mercat.

És evident que amb un preu que acaba per sobre dels 100.000 euros un descompte de 5.000 és molt poca cosa, però almenys és una prova de què en Alfa Romeu estan intentant augmentar encara que sigui molt poc la seva presència al nostre mercat abans que arribi l'esperat Tonale, el model que sí que ha de suposar un abans i un després.