El Nissan Qashqai continua sent el model mes venut de la marca al nostre país. Un SUV que, això sí, com bé saben (i lamenten) en el fabricant japonès, ja no compta amb la quota de mercat amb què comptava fa uns anys.
El bon treball de marques com Hyundai amb el seu Tucson, Kia amb el seu Sportage o Peugeot amb el seu 3008, ha provocat que el Qashqai, que ha estrenat generació fa poc, ja no sigui el SUV més venut a Espanya.
Això sí, veient l'evolució en les vendes dels últims mesos, en Nissan saben que poc a poc el seu Qashqai va tornant i que, malgrat que està molt lluny dels mes venuts dels seus segments, acaba sent un model determinant. El que segurament no és esperaven a la marca és que fos la versió 'low cost' del seu Qashqai el model que va ser tan a prop quant a vendes.
I és que l'èxit del Juke en aquest primer trimestre a Espanya no està sent menor. Són ja 1.475 vendes les que ha aconseguit el SUV compacte de Nissan, una xifra que no es queda precisament gaire lluny de la que ha aconseguit fins i tot li data el Qashqai, que és de 1.739 vendes.
El Nissan Juke continua creixent a Espanya superant pesos pesants com el Seat León
De fet, va anar el mes passat de març quan aquest Juke, un model amb una qualitat inferior a la del Qashqai, va aconseguir superar un model en teoria amb molt pes a Espanya com és el Seat León.
Si bé és cert que el compacte de Seat no passa pel seu millor moment, també ho és que no deixa de ser un dels pesos pesants del mercat espanyol, per això en Nissan estan més que contents amb la traça del seu 'mini Qashqai'.
En aquest cas, la bona relació entre la qualitat i el pes del Juke és una de les seves millors armes a Espanya. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu actual de la versió d'accés d'aquest SUV és de tan sols 21.150 euros gràcies al descompte ja aplicat de la marca per finançament, que en aquest cas és de 3.250 euros.
Un Juke que, en aquesta versió senzilla, arriba amb un motor de gasolina de 114 cavalls de potència i un equipament més que correcte. Però el millor en aquest cas és que, com bé saben en Nissan, serà en uns mesos quan arribarà a Espanya la versió híbrida d'aquest SUV, una versió que comptarà amb un motor HEV amb què, així, podrà competir contra el Renault Captur E-Tech i, sobretot, el Toyota C-HR, el SUV més venut fins a la data a Espanya i que té al seu motor híbrid la seva millor arma.
En qualsevol cas, el que és evident és que aquesta versió low cost del Nissan Qashqai continua sent un model que, sense fer molt soroll, va sumant vendes mes a mes.