Citroën, com bé saben els que tenen un dels seus models o els que tenen al cap fer-se amb un d'ells, sempre ha destacat per ser una marca en moltes coses diferent de la resta.

Per molt que els francesos sempre segueixin les mateixes tendències que la resta de marques generalistes, és cert que els dissenys dels Citroën no solen passar desapercebuts. De fet, és la seva millor arma.

Una marca que sempre busca diferenciar-se de la resta. Models com el C4, un compacte que té molt poc de compacte i molt de SUV i de crossover, o el C5 X, un model amb un disseny que combina elements d'una berlina, un crossover i un familiar, són bons exemples d'això.

 

Dos models que, ull, no estan tenint ni de lluny el mateix èxit al nostre país. I és que, mentre que el C4 pot presumir de ser l'onzè model mes venut a Espanya en aquest primer trimestre superant tan sols pel C3, que ocupa la desena posició, el C5 X és un model que no apareixen ni entre els 100 més venuts.

És cert que el C5 X és un model d'una dimensions ja considerables i que, a més, tenint un disseny barreja de molts tipus de carrosseria no té una sortida senzilla a Espanya, però segur que a la marca no és esperaven que l'inici de comercialització d'aquest model fos tan fluix.

Citroën aplica bons descomptes als seus C5 X, especialment a la versió PHEV

És per això que, com sol ser habitual sempre que un model no compleix les expectatives generades per la marca, és el mateix fabricant el que opta per aplicar una sèrie de descomptes per a així convertir el seu model en un model més atractiu.

Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu del C5 X en la seva versió de combustió, versió que arriba amb un motor 1.2 PureTech de 130 cavalls de potència i amb transmissió automàtica, és ara de 32.475 euros, un preu que compta ja amb un descompte aplicat en aquest cas de 2.000 euros.

 

Compta amb un equipament de sèrie més que correcte, però evidentment haurem d'anar a les versions superiors per comptar amb l'últim en tecnologia de Citroën.

Això sí, la versió que realment és interessant tant pel seu motor com pel seu descompte és la versió PHEV. I és que, com veiem a l'esmentat mitjà, el Citroën C5 X PHEV compte ara amb un descompte de 6.925 euros que deixen el seu preu de partida en 38.175 euros.

És cert que es tracta d'un preu gairebé 6.000 euros més car que en el cas de la mecànica convencional, però aquest PHEV arriba amb un motor híbrid endollable, i per tant amb etiqueta ZERO de la DGT, de 225 cavalls de potència que, al marge de prometre bons consums, li permet poder circular més de 50 quilòmetres en manera cent per cent elèctric.