Lexus és una de les marques prèmium que, si bé és cert que no pot presumir de tenir una quota de mercat precisament igual que la que té notes prèmium com Mercedes, BMW i Audi, al seu torn pot presumir de tenir una molt bona valoració al nostre país. Entre altres coses perquè, per molt que sigui la marca prèmium de Toyota, una marca generalista, a Lexus han sabut també diferenciar-se de la seva marca mare posar-lo a la venda models que són molt per sobre en tots els sentits.

Si bé és cert que Lexus basa bona part de les seves vendes en el nostre país en els seus models més senzills, entre ells l'UX i el NX, és precisament en els models superiors, els que van dirigits als que busquen un model prèmium sense que el pressupost sigui un problema, on la marca no es guarda res al calaix i deixa donar curs a la seva imaginació a l'hora de crear un model prèmium d'un altíssim nivell.

 

I el millor exemple d'això és la nova generació del Lexus RX, un model que porta ja cinc generacions a la seva esquena i que s'ha convertit en un dels més venuts de la marca japonesa dels molts anys que porta la venda en diferents mercats. Com no podia ser de cap altra manera, en aquesta nova generació el fabricant optat per fer un pas important en tots els sentits, especialment en matèria de qualitat i tecnologia.

El nou Lexus RX és un SUV prèmium de veritat

Tenint en compte que és un model d'unes dimensions considerables i que compta amb motors molt potents i en tots els casos amb un sistema d'hibridació, ja sigui cigar o un sistema d'hibridació endollable, aquest RX no té res que envejar a alguns dels seus rivals directes als concessionaris de les marques alemanyes. És més, hi ha qui, per qualitat pura, el situa un esglaó per sobre.

 

I és que és en el confort i la qualitat en tots els sentits, especialment en uns seients en els que les cinc places es pot presumir de ser cinc places de primera classe, on aquest model realment marca la diferència. Evidentment compta amb l'últim en tecnologia de la marca i, més enllà que sigui un model molt confortable que compta amb tota mena d'ajuts a la conducció i l'equipament més complet de Lexus, els seus motors també són unes millors armes.

Compta amb opcions híbrides pures, una opció híbrid endollable i fins i tot una opció amb motor híbrid turbo, que en aquest cas té un preu de partida de més de 111.000 euros, una quantitat molt més elevada que els 81.300 euros de la versió més 'senzilla'.