Lexus és un d'aquests fabricants que, per molt que no comptin amb la quota de mercat d'altres marques prèmium a Europa com és el cas d'Audi, Mercedes o BMW, és un fabricant cada vegada més ben valorat, especialment per aquells conductors que busquen un model que se situa per sobre de la mitjana però que compti amb una excel·lent relació qualitat/preu.
Són molts els arguments a favor de la marca japonesa, entre ells el fet de què, en ser la marca prèmium de Toyota, la immensa majoria dels seus models porten de la mà de motors híbrids auto recarregables, un tipus de mecànica que no és que sigui precisament gaire habitual en la resta de marques prèmium alemanyes i que s'està convertint en una tendència cada vegada major a les carreteres del vell continent.
D'altra banda, un altre argument molt a favor de Lexus i que va relacionat precisament amb aquestes mecàniques és que, com passa amb els motors de Toyota, els motors de Lexus passen per ser dels més fiables del mercat, pensats per durar molts anys i, també, per ser extremadament deficients, especialment en entorns urbans on els híbrids auto recarregables acaben oferint les seves millors prestacions.
El Lexus LBX és un SUV prèmium perfecte per al dia a dia, encara que no és barat
Dins de les moltes opcions que podem trobar en la seva gamma, el LBX és l'opció perfecta per a aquells conductors que, o bé saben que es mouran sempre o gairebé sempre per entorns urbans i que no necessiten per tant molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega, o bé comptaran amb dos cotxes a casa, un per al dia a dia i un altre per a llargs viatges en família.
I és que LBX té poc mes de 4 metres de llarg i un motor híbrid auto recarregable de 136 cavalls de potència, una mecànica que permet tenir un consum homologat de 4,7 litres als 100 quilòmetres. Es pot tenir en compte que, si realitzem la immensa majoria dels quilòmetres per entorns urbans, aquesta xifra pot acabar sent fins i tot més baixa, per això molts el veuen com l'opció perfecta per a aquells conductors que volen estalviar molt en gasolina però no volen anar directament a per un elèctric.
Comptant amb les diferents promocions i descomptes, la versió d'accés d'aquest model se situa per sobre dels 30.000 €, per la qual cosa evidentment no és un model barat, però es pot tenir en compte que arriba molt ben dotat de sèrie a nivell de tecnologia i que a més és un model prèmium per la qual cosa a nivell de materials se situa també molt per sobre de la mitjana.