A Lexus, la marca prèmium de Toyota, no és que tinguin precisament com una els seus grans objectius robar-lo vendes als cotxes de marques barates i low-cost com és el cas de Dacia, MG i companyia. Tanmateix, saben molt bé en el fabricant japonès per apostar per una oferta que passa per un procés de finançament en el qual una quota baixa es converteixi en la veritable protagonista és una estratègia comercial que cada vegada està donant millors fruits tant a Espanya com a Europa.

I això és precisament el que han fet ara el Lexus amb el qual és segurament una de les compres més interessants per a aquells que busquin un model per moure's diàriament per entorns urbans interurbans de la mà d'un cotxe prèmium que se situa per sobre de la mitjana en molts aspectes: el LBX.

 

Per mida i per prestacions és un model molt similar al Toyota Yaris Cross, encara que, com no podia ser de cap altra forma sent com és un cotxe prèmium, se situa bastant per sobre referent al nivell de les seves qualitats i equipament així com tecnologia i disseny, sent una opció prèmium realment top i que ja està demostrant amb les seves bones xifres de vendes que ha estat un encert per part del seu fabricant.

L'oferta del Lexus LBX a Espanya

L'oferta actual passa per una oferta en la versió d'accés d'aquest model amb un preu de partida finançat de 31.900 euros. Un procés de finançament que passa per una entrada de més de 7000 € i una quota final de més de 20.000 €, amb 48 quotes mensuals de tan sols 250 €, el millor argument d'aquesta promoció.

 

El preu total a terminis comptant amb totes els interessos i els comissionis freguen els 40.000 €, per la qual cosa tenint en compte que el preu al comptat es queden per sota dels 35.000 €, evidentment pagar-lo al comptat és una millor opció, encara que molts al nostre país prefereixen fer-ho còmodament amb quotes mensuals pròpies de marques xineses com és aquest cas, per tan sols 250 € al mes.

Al marge de la quota mensual, un altre dels grans arguments d'aquest model és que el seu motor híbrid auto recarregable de 136 cavalls de potència pot presumir, com ho poden fer la immensa majoria de motors híbrids auto recarregables de Toyota, de ser dels més fiables del mercat, sent una de les marques que menys trepitgen els tallers a Espanya i que, per tant, acaben sent també millor referent al cost per manteniment.