Com bé saben tots aquells que sempre han tingut al Dacia Duster com un dels seus models de referència, la marca alemanya acaba d'estrenar la nova generació d'un model que apunta a continuar sent tota una referència a les carreteres espanyoles i europees, entre altres coses perquè, per molt que hagi augmentat de preu respecte a les primeres versions que van arribar al nostre país, continua sent una opció molt interessant que se situen per sota quant a costos respecte a la immensa majoria de models de la seva categoria.

 

Un model i una marca que són molt conscients que, això sí, cada vegada són més els fabricants que estan apostant per posar al mercat productes amb una relació qualitat preu molt top i amb un disseny també molt top, apropant-se cada vegada més en aquest sentit acàcia i allunyant-se de les prèmium, entre altres coses perquè saps molt bé que els preus s'estan convertint en el principal argument de compra de molts.

Fiat tindrà en el Panda Fastback una opció top

Bon exemple d'això és Fiat, un fabricant que fa ja uns mesos va presentar una sèrie de prototips basats en la nova generació del Fiat Panda que passarà de ser tan sols un sol model a convertir-se en una família de models dins del catàleg del fabricant italià.

 

De moment en la marca s'estan guardant molt bé les cartes referent al disseny final de la immensa majoria d'aquests models, però ja se sap que un dels més esperats és el que es coneixerà com a Panda Fastback, un model que comptarà amb un disseny realment molt atractiu i que arribarà amb diferents opcions mecàniques, tant una opció micro híbrida com una opció 100 × 100 elèctrica.

A Dacia Saben molt bé que el nom i el pes que té el Duster a Espanya i a Europa continua sent determinant i permetrà que aquest model continuï sent un dels més venuts, però l'arribada de cada vegada més models del seu segment amb una excel·lent relació qualitat/preu pot acabar posant d'una dificultat tard o d'hora.