Va ser fa ja un temps quan Lynk & va Co va aterrar a les carreteres espanyoles de la mà d'un model que s'ha convertit en tota una referència en el seu segment. I és que si bé és cert que el 01 aquest moment l'únic model d'aquest fabricant al nostre país, es pot destacar que passa per ser un dels híbrids endollables més matriculats a les carreteres espanyoles lluitant de costat amb el rei de la categoria, el Ford Kuga.
Un dels punts forts d'aquest model és que, més enllà de tenir una excel·lent relació qualitat preu és el que es refereix a la compra tradicional, la marca va apostar ja des del seu inici comercial per llançar una opció a través de subscripció mensual sense cap tipus de permanència, una cosa que ha provocat que siguin molts els que vegin en aquesta manera de tenir un cotxe una mica molt més interessant.
Precisament els que s'han interessat en aquest model sap molt bé que la marca l'ha actualitzat recentment amb alguns canvis tant en la part estètica com en la part mecànica, convertint-lo en una opció encara més atractiva i que segurament continua sent una de les compres més habituals entre els nous pijos a les carreteres espanyoles.
El Lynk & Co 01 es renova
El canvi és segurament més important en aquest cas és el que es refereix a l'apartat mecànic, amb un petit augment en la seva potència total i, sobretot, una millora en l'eficiència.
Així, la potència actual és de 276 cavalls i, el que segurament juga més a favor d'aquest model, i arriba amb una bateria que li permet tenir més de 75 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica, una xifra perfecta per cobrir la immensa majoria dels trajectes diaris sense gastar una gota de gasolina i deixar així el motor de combustió per als llargs viatges i escapades de cap de setmana.
De moment la marca l'ofereix amb dos nivells d'acabat, el més bàsic partint des de gairebé 41.000 € i el més ben dotat per poc menys de 45.000 €, encara que es pot tenir en compte que aquests preus són preus sense descomptes i sense haver aplicat els ajuts del govern, per la qual cosa pot acabar sent bastant més barat.