Els senyors de Lynk & Co tenen l'honor de ser una de les marxes xineses amb millor imatge a Europa, i això és així gràcies al seu reeixit SUV compacte. Tan bé funciona que la marca el modificarà a millor i, per fer-ho, ha revelat ja com serà la nova versió de l'únic cotxe que comercialitza a Europa. Vegem-ho.

Lync Co 01

Una millora necessària

Millorar un cotxe que porta ja sis anys a la venda a la Xina i quatre a Europa és una necessitat i, per això, el grup Geely, que és també propietari de Volvo, ha posat fil a l'agulla. El Lynk & Co 01 Facelift 2023 manté la seva estètica original, perquè a la Xina no són gaire amics de canviar el que funciona, però sí que presenta millores molt concretes a l'exterior, especialment en la part posterior. Davant, s'han conformat amb un retoc decoratiu a la graella i amb instal·lar una càmera de visió frontal, però darrere instal·len cordons LED i integren millor l'emblema de la marca. El resultat és un aspecte més modern i cuidat que pot arribar fins a semblar propi d'un cotxe Prèmium, perquè els tubs d'escapament s'han dissimulat millor i s'ofereixen llantes de fins a 19 polzades.

 

Interior molt més cuidat

 

A l'interior, les novetats tenen a veure amb els materials: hi ha més qualitat, més connectivitat i més ajuts a la conducció, en concret, 27. El motor és un HEV que, de moment, no està disponible a Europa i ofereix 10 CV associats a un motor elèctric de 136 Cv. Potència de sobres per a un cotxe vistós, elegant yq eu oferirà una autonomia màxima de 1.200 quilòmetres. També, i ja ho han anunciat, hi haurà motors PHEV. Sens dubte, som davant d'un cotxe que farà moltíssim parlar en els propers mesos. L'allau de cotxes xinesos ja ha començat. I, de moment, tots tenen una aparença seductora.