Lynk & Co pot presumir d'haver aconseguit una cosa que mai no ha estat precisament fàcil al nostre país: convertir-se en una marca de referència en el segment molt concret sense ser precisament un fabricant molt conegut.

I és que, si bé és cert que els que busquen un SUV híbrid endollable saben molt bé que és 01, l'únic model a la venda d'aquesta marca, és una de les millors opcions actualment al mercat espanyol, la gran majoria de conductors al nostre país no saben res d'aquest fabricant.

 

La idea de la marca xinesa que forma part del gegant de la indústria l'automòbil Geely, que de fet ha ajudat amb la tecnologia de Volvo a què aquest model sigui un SUV molt capaç en tots els sentits, és anar ampliant a poc a poc la seva quota de mercat a les carreteres del vell continent. Això sí, tal com han apuntat des del mateix fabricant, la seva idea no és cap altra que centrar-se al mercat europeu, per la qual cosa, almenys de moment, no s'expandiran a altres mercats.

Els plans de Lynk & Co per al futur a Europa

Tanmateix, la idea principal d'aquest fabricant de carn un futur no molt llunyà ja no és tan sols ampliar la seva quota de mercat a Europa, sinó fer-ho de més d'un model 100 × 100 elèctric. Actualment el 01 és l'únic model que es ven a les carreteres del vell continent, i ho fa amb motors híbrids i híbrids endollables.

És una opció que, com bé saben els que ja en tenen un al nostre país com s'ha convertit en una de les referències en el seu segment, però el fabricant no volen donar-li molta més continuïtat. De fet, han apuntat des de la marca que la seva idea és convertir-se'n en una marca 100 × 100 elèctrica una vegada que arribi el relleu d'aquest 01, que no serà un súper híbrid, sinó que serà un SUV 100 × 100 elèctric.

 

"Atès el nostre ràpid creixement de volum actual, creiem que podem assolir el punt d'equilibri aquest any i ser rendibles el 2024. Això és molt abans del planejat inicialment. Els nostres costos han pujat una mica més que el preu", ha apuntat el CEO de la marca, Alain Visser.

El que encara no se sap així, tal com està passant amb el 01, i que de fet s'ha convertit en un de les grans armes del fabricant, aquest nou model 100 × 100 elèctric també es podrà adquirir a través d'un sistema de subscripció mensual, en aquest cas de 550 € al mes, que no existeix cap tipus de permanència, per la qual cosa es converteix en una opció molt atractiva per a aquells que no volen lligar-se a un vehicle en concret.