Els motors híbrids s'han convertit, sense cap tipus de dubte, en el millor argument i en el principal arma de Toyota en els últims anys tant a Espanya com en la resta de mercats importants a nivell mundial.

De fet, si bé és cert que molts van posar en dubte fa ja uns quants anys que l'aposta de la marca japonesa i serà una aposta guanyadora, les excel·lents xifres de vendes que han aconseguit els del Japó no fan cap altra cosa que donar-los la raó, i més tenint en compte que Toyota és la marca més venuda a nivell mundial.

 

Però el problema que té tant aquesta marca com la resta de fabricants que estan apostant pels motors híbrids és que, d'una banda, són molts els conductors a Espanya i a Europa que estan veient amb cada vegada millors ulls les mecàniques híbrides endollables i, d'altra banda, que aquest tipus de mecàniques s'estan convertint també en el gran argument de marques xineses que estan posant a la venda models híbrids endollables a un preu realment temptador.

El MG HS té una versió PHEV molt interessant

És més, una de les principals novetats de MG, una de les marques low-cost que més quota de mercat ha guanyat en Espanya en els últims temps, arriba amb una mecànica híbrida endollable que el converteix en el model de la seva categoria amb aquest tipus de motor més barat, sent una alternativa molt interessant per preu no tan sols als models de la seva categoria amb un motor híbrid sinó fins i tot també als micro híbrids, opcions mecàniques molt més senzilles i menys polivalents.

 

El model en qüestió no és cap altre que el MG HS, un C-SUV que compta|explica amb una versió PHEV de més de 300 cavalls de potència que li permet a més tenir més de 100 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica, per la qual cosa amb aquest motor podem recórrer la immensa majoria dels trajectes diaris i setmanals sense gastar ni una gota de gasolina sempre i quan es vaig carregar el cotxe a casa, tenint un cost per km. molt més baix. A més, comptar amb el suport d'un motor de combustió permet que aquest model sigui també apte per a llargs viatges per autovia i autopista si els problemes d'un elèctric cigar, on l'autonomia segueix sent alguns casos un inconvenient.

El fet de què comptant amb totes les promocions i els descomptes la versió d'accés d'aquest model amb aquest motor es quedi entorn dels 27.000 € provoca que siguin molts els que, fins i tot sense haver contemplat l'opció d'aquestes característiques buscant un C-SUV generalista, vegin a aquest MG no tan sols com una alternativa als motors híbrids de Toyota sinó una alternativa també opcions més senzilles però d'un preu similar.