Mercedes, BMW i Audi poden presumir, com ho han fet sempre, de ser les tres marques prèmium amb més quota de mercat al nostre país. Tres marques que rivalitzen entre elles però que, tenint en compte que ocupen la 9a, l'11a i 12a posició a Espanya, evidencien que el nostre país segueix sent molts els que estan disposats a gastar-se molts diners per un cotxe.
Això sí, es pot també tenir en compte que, amb l'escalada de preus en els últims temps, són molts els que busquen una alternativa també prèmium a les marques clàssiques alemanyes. En aquest sentit opcions com Lexus o Volvo estan guanyant pes.
Com ho està fent també la marca prèmium de Citroën, DS, un fabricant que, tal com podem veure al seu catàleg, opta per un disseny molt més elegant que el de la marca generalista i, a més, va dirigit a un públic que busca un cotxe molt més prèmium en tots els sentits.
El DS7 Crossback, un model que ja entra al top 100 a Espanya
Són diverses les opcions que aquesta marca té actualment la venda al nostre país, però el mes de novembre passat hi ha hagut un model que ha estat responsable de les principals alegries en el fabricant: el DS7 Crossback.
Un model que presumeix de ser un dels o de grans dimensions amb millor relació qualitat preu. Evidentment, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el seus 42.800 € com a preu de partida el converteixen en l'opció més barata del seu segment, però sí que el converteix en una opció perfecta per a aquells per buscar un model per sobre de la mesura generalista quant a qualitat i tecnologia però que, al seu torn, no estan disposats a pagar el sobrecost de marques com Audi, BMW o Mercedes.
Poc més de 2.000 matriculacions en el que portem d'any, aquest model ocupa la posició 92 en el rànquing espanyol, una posició extremadament allunyada de les més altes en la classificació però que, al seu torn, evidencia que la marca prèmium de Citroën té la seva quota de mercat, encara que sigui petita.
No seria estrany llavors que, veient precisament que aquest DS7 Crossback sembla haver començat ara una bona ratxa quant a vendes, la marca francesa optar per aplicar algun descompte interessant en la seva versió d'accés, una versió que compta amb un motor dièsel de 130 cavalls de potència l'equipament de sèrie més que destacat. Una alternativa excel·lent amb un preu molt més desitjable el dels Mercedes, Audi o BMW.