No és que sigui cap secret que Mazda, una de les marques japoneses més veteranes a Europa, sempre s'ha caracteritzat per tenir en el disseny un dels seus punts forts. És evident que tots els fabricants cuiden molt el disseny dels seus models, adaptant-se a les tendències del moment i fixant-se en cada detall.
Al cap i a la fi, en un mercat com l'actual en el qual l'oferta és enorme i en el qual la gran majoria de models que lluiten en un mateix segment tenen un rang de preus similar, els dissenys acaben sent una de les millors armes de la marques i un dels principals arguments de compra dels conductors.
A Mazda ho saben, i sempre han volgut anar un pas més enllà amb els seus models, dotant-los d'una imatge que fa d'ells, ja sigui un compacte, un SUV o una berlina, models atractius que barregen molt bé dos conceptes que no són precisament fàcils d'ajuntar: esportivitat i elegància.
En aquest sentit, el disseny anomenat Kodo de què tant presumeixen a Mazda fa de models com el Mazda 3 o el Mazda CX-30, ens molts d'altres, models molt atractius i amb unes línies que, sumades al caràcter semi prèmium de la marca, fa d'ells models molt desitjats per molts.
El nou Mazda 6 compta amb un disseny molt atractiu i amb una part posterior que recorda a la d'un Ferrari
Com no, tenint en compte que els seus disseny actuals estan rebent molt bones crítiques, a Mazda no han fet cap altra cosa que donar-los continuïtat. I una molt bona prova d'això és un model que encara no s'ha presentat però del qual ja apareixen renders i teasers per les xarxes socials.
Un d'ells el firma Avarvarii, un dels dissenyadors més populars en aquest sentit, que ha avançat a les seves xarxes socials un teaser de la nova generació del Mazda 6, la berlina japonesa.
I, com bé podem veure en les imatges, és evident que els del Japó han tornat a encertar. Si bé és cert que haurem d'esperar a veure el disseny final d'aquest model, aquest tipus de teasers acaba tenint sempre molta relació amb el disseny que acaba mostrant la marca en concret.
Una berlina que continua mantenint aquest disseny barreja d'esportivitat i elegància en el que, això sí, molts han considerat que és la part posterior la més atractiva. Entre altres coses perquè no són pocs els que veuen en ella un aire als dissenys d'alguns Ferrari, models de referència en aquest sentit.
Saben a Mazda que aquest tipus de berlines no tenen el pes al mercat que sí que tenien fa ja un temps, però, tenint en compte que els japonesos són una marca que s'apropa més a Mercedes, Audi i companyia que a les generalistes, no volen deixar de tenir pes en aquest segment.