És de sobres conegut que l'entrada al joc fa ja uns anys a la indústria de l'automòbil dels motors 100 × 100 d'elèctrics ha generat tota mena de reaccions. D'una banda, les dels més entusiastes d'aquest tipus de models, conductors que aposten per la tecnologia per damunt de tot i que no s'ancoren en el passat apostant per models que, en alguns casos, pot presumir de tenir unes prestacions molt millors que els dels esportius de combustió.
D'altra banda, els conductors més puristes, aquells que no volen saber res dels cotxes elèctrics i que continuen volent que els seus cotxes, siguin esportius o no, tinguin aquest soroll característic dels motors de combustió i ofereixin sensacions al volant que, almenys segons la seva opinió, els elèctrics no poden donar.
El que és innegable en aquest sentit és que l'arribada dels motors 100 × 100 d'elèctrics ha provocat que avui dia es puguin trobar models al mercat amb una xifra de cavalls que fa tot just uns anys era impensable, almenys en models sortits directament de les fàbriques de tota mena de fabricants.
Mercedes treballa en un SUV amb fins a 1.500 cavalls de potència
Un bon exemple d'això és un dels models en qui fa temps que treballa ja Mercedes, una marca que, si bé és cert que recentment ha anunciat que fer un pas enrere en el seu ambiciós pla d'electrificació, continua apostant pels cotxes 100 × 100 d'elèctrics.
I és que ja es troba en fase de proves el que serà el seu SUV elèctric més potent, un model que comptarà amb diferents versions, entre elles una que podria arribar a comptar amb fins a 1.500 cavalls de potència, una xifra realment bestial i impensable fa tot just uns anys i pròpia d'un altre tipus de vehicles.
Evidentment amb aquest model, el Mercedes-AMG GT SUV, ja està en fase de proves i que arribarà al mercat d'aquí a uns mesos, la marca no buscarà convertir-lo en el més venut, sinó més aviat en un caprici per a aquells amants dels cotxes elèctrics que busquin les millors prestacions de la mà d'un model que comptarà amb la carrosseria de moda a Espanya, a Europa a nivell mundial en els últims anys, encara que evidentment serà una de les opcions més cares que podrem trobar al catàleg del fabricant alemany.