En un mercat dominat per marques tradicionals, Mercedes redefineix el concepte de luxe tot terreny, oferint una alternativa innovadora i més econòmica que els seus competidors directes. El model que avui ens ocupa està destinat a convertir-se en un referent en la seva categoria.

Mercedes sorprèn amb un llançament que promet revolucionar el mercat dels SUV prèmium tot terreny. Aquest nou model, inspirat en els tot terrenys clàssics i les seves preparacions més aventureres, arriba amb un disseny robust que evoca a vehicles icònics com el Toyota Land Cruiser o el Land Rover Defender. Tanmateix, Mercedes apunta a un públic que valora tant la funcionalitat com el luxe, destacant-se per oferir el tot terreny prèmium més accessible del seu segment.

smart #5

smart té llest un nou tot terreny elèctric

Es tracta de l'smart #5. Aquest SUV combina a la perfecció l'estil clàssic amb la tecnologia d'última generació. Amb una longitud de 4,7 metres i una distància entre eixos de 2,9 metres, és comparable en mida al SEAT Tarraco, oferint un interior espaiós per a cinc passatgers i un maleter de 630 litres que pot ampliar-se fins a 1.530 litres amb els seients abatuts. A més, inclou un maleter frontal de 72 litres, ideal per a objectes petits o equipament addicional.

El nou smart #5 estarà disponible en sis versions, dissenyades per adaptar-se a diferents necessitats. Les variants Pro, Pro+, Pulse i Prèmium s'enfoquen a la conducció urbana i a la carretera, mentre que les configuracions Summit Edition i BRABUS afegeixen capacitats tot terreny avançades. La Summit Edition destaca per la seva orientació aventurera, mentre que la BRABUS, amb la seva potència superior i disseny esportiu, serà l'opció més radical, superant els 400 CV gràcies a la seva configuració de doble motor.

smart #5

Fins a 740 km d'autonomia per a aquest nou model emparentat amb Mercedes

Aquest SUV comptarà amb una arquitectura elèctrica de 800 V, que garanteix una autonomia màxima de 740 quilòmetres en les versions de gran abast. A més, el sistema de càrrega ràpida permet recuperar fins a 500 quilòmetres d'autonomia en només 15 minuts, posicionant-lo com a líder en la seva classe en termes d'eficiència i practicitat.

Encara que el preu a Europa encara no s'ha confirmat, les referències del mercat xinès indiquen que podria començar al voltant dels 30.000 euros, el que el converteix en una opció més assequible davant altres tot terrenys prèmium. Fins i tot en les versions més equipades i potents, el cost podria mantenir-se per sota dels 50.000 euros, consolidant el seu atractiu per a un ampli rang de compradors.