Per molt que marques com BMW, Mercedes o Audi tinguin una quota de vendes menor en la immensa majoria dels mercats importants, la guerra entre les prèmium és igual de dura i disputada que la que duen a terme les marques generalistes.

En aquest sentit, en Mercedes saben molt bé que han d'encertar en els seus següents passos, entre altres coses perquè, després de cinc anys de domini en el seu segment, va ser BMW la marca que va aconseguir ser el 2022 la marca prèmium més venuda a nivell mundial.

 

És per això que els de l'estrella de plata, una de les marques que més està apostant pels models elèctrics, acaben de filtrar les dues primeres imatges d'un dels seus models més esperats i que, de fet, serà un dels grans rivals del BMW iX.

No és cap altre que el Mercedes EQS SUV, la versió amb carrosseria tipus SUV de la berlina elèctrica. Un model que podrà presumir de ser dels més top de la marca i que el fabricant va avançar amb el prototip Concept Mercedes-Maybach EQS.

El Mercedes EQS SUV està cridat a ser un dels models exclusius de referència en la gamma d'elèctrics dels prèmium

Com bé podem veure en les dues imatges, Mercedes ha cuidat molt bé tots i cada un dels detalls d'aquest SUV que ja no és que sigui prèmium, és que pot considerar-se directament de luxe.

Tan sols fa falta llançar un ull a l'interior del model per adonar-se'n que tot en ell és d'un nivell altíssim. La tecnologia és un dels seus punts forts, amb un tablier reconvertit en una pantalla que rep el nom de MBUX Hyperscreen i que compta amb ni més ni menys que 56 polzades i més d'1,41 metres de superfície de visualització.

 

De fet, en Mercedes deixen encara més clar el caràcter exclusiu d'aquest model apuntant que serà dels pocs que pot lluir el segell de Maybach en la seva edició més exclusiva.

Tenint en compte que és un SUV familiar, en Mercedes el vendran amb versions tant de cinc places com de set places, en aquest cas amb una tercera fila de seients en la qual la comoditat serà més gran que en la majoria de models d'aquest tipus.

 

La seva presentació està fixada per al proper 19 d'abril, i serà llavors com podrem conèixer tot els detalls d'aquest model de luxe que, això sí, ja se sap que comptarà amb una autonomia màxima de 600 quilòmetres gràcies a la bateria de nova generació amb cel·les de níquel, cobalt i manganès amb una capacitat neta de 108 kWh.

Un model que, tenint en compte que és molt probable que acabi sent dels més cars del catàleg de Mercedes, no serà precisament dels més venuts, però sí que és un bon exemple de l'alt nivell que poden acabar dotant en Mercedes als seus models.