Tan sols fa falta veure les comandes que ha rebut Renault del seu nou Renault 5 per adonar-se de l'èxit que està tenint d'aquest utilitari elèctric. I és que no és que sigui cap secret que la marca francesa ha encertat amb la reinterpretació d'aquest famós utilitari convertit ara en un cotxe elèctric que manté aquest toc retro referent a disseny però que alhora compta amb un nivell de tecnologia molt Top per part del fabricant.

 

Això sí, com bé saben els que estan atents a les novetats de Renault, la marca francesa ja ha anunciat els preus d'una altra de les seves grans novetats al nostre país a Europa, una altra reinterpretació d'un model clàssic també convertit en un model elèctric i també conservant aquest toc retro del que es refereix a disseny: el nou Renault 4.

El Renault 4 és més polivalent que el Renault 5

És cert que molts consideren que, per disseny i per tipus de cotxe, el Renault 5 és una opció més atractiva, especialment per a aquells que busquen una dinàmica de conducció millor, però es pot destacar que el tipus de carrosseria i les dimensions interiors del Renault 4 el converteix en potser en una opció més polivalent.

 

I és que el SUV guanya l'utilitari en dos aspectes clau per a molts a Espanya en els últims anys: capacitat de càrrega al seu maleter, en el seu cas de 420 l, i en l'altura lliure a terra, una cosa que acaba derivant en una altura major de la posició de conducció i en una comoditat més gran a l'hora d'afrontar no tant camins offroad sinó també en conducció urbana i per sortir i entrar del cotxe.

La versió d'accés d'aquest model té un preu que frega els 30.000 € amb descomptes, una versió d'accés que es queda una mica més de 300 km d'autonomia i amb un motor de 120 cavalls, prestacions per a molts potser massa fluixes per a un model d'aquest preu, però tot apunta que, amb el seu disseny com un dels seus principals arguments, aquest Renault serà també tot un èxit.