No és que sigui cap secret que en els últims anys han estat alguns els fabricants xinesos que han aterrat a les carreteres europees de la mà de propostes cada vegada més interessants és el que es refereix a relació qualitat preu.

De fet, l'interès per part de la indústria Xina en el vell continent s'ha fet tan evident que avui dia ja podem trobar marques xineses de tota mena, des de marques low-cost com és el cas de MG a marques que aposten molt fort per la tecnologia i pels bons preus en comparació amb les marques clàssiques europees com és el cas de BYD, Omoda o Jaecoo.

 

Precisament és un Jaecoo, el 7, el que pot presumir d'haver estat ja una de les principals revelacions al mercat espanyol en el que portem d'any, vorejant les 1000 matriculacions sumant les vendes de gener i febrer i ubicant-se en la posició 55. Si bé és cert que evidentment té molts cotxes per davant, es tracta d'una xifra de vendes molt important per a un model que continua sent un gran desconegut per a la immensa majoria de conductors a Espanya però que, sens dubte, es converteix en una de les millors compres quant a relació qualitat preu.

El Jaecoo 7 és una gran opció

Un dels seus grans arguments de venda és, com sol ser habitual en aquest tipus de fabricants, el seu excel·lent nivell en el que es refereixi equipament de sèrie i tecnologia, i tot això per un preu que, sent un model molt millor dotat també en el que es refereixi motor, amb un disseny més modern i amb una mida major, el deixa per sota del Skoda Karoq, entre altres.

 

I és que comptant amb totes les promocions actuals la versió d'accés d'aquest model pot arribar a quedar-se per sota dels 28.000 €, una versió d'accés que compta amb una mecànica de gasolina de 145 cavalls de potència que arriba associat a una transmissió automàtica, un tipus de transmissió cada vegada més demandada a les carreteres espanyoles i per la qual estan apostant cada vegada més fabricants.

Són precisament models com aquest els que més estan ajudant que marques xineses estiguin guanyant cada vegada més pes al nostre país i que, al seu torn, les marques clàssiques reeixides al vell continent hagin de moure fitxa per contrarestar el seu augment de quota de mercat.