En Jeep feien gust molt bé, entre altres coses perquè les xifres de vendes així l'evidenciaven, que el seu representant en el segment B-SUV, el Renegade, no estava tenint l'èxit esperat.
És cert que és un model que se situa un esglaó per sobre de la mitjana quant al seu preu i que, a més compta amb un disseny molt particular, molt més proper als tot terrenys tradicionals i no seguint la línia dels SUV urbans amb dissenys més neutres en aquest sentit, però en Jeep esperaven millors resultats quant a les seves vendes.
És per això que, més enllà d'intentar millorar els resultats del Renegade, en Jeep (i a Stellantis) van decidir seguir els passos de marques com Volkswagen i Toyota i doblar els seus esforços en aquest segment amb el llançament d'un model una mica més petit i, com no, més barat: el Jeep Avenger.
El Jeep Avenger, una aposta encertada de la marca de Stellantis a Espanya
El que segurament no s'esperaven en Jeep és que l'Avenger tingués els bons resultats que aquesta tenint. Un bon exemple d'ells són les gairebé 700 vendes que ha aconseguit aquest mes d'octubre passat, una xifra que l'ha ubicat en la posició 37 d'un top 100 en el que, a més, el Renegade no ha ni entrat.
Un Avenger que compta amb una versió elèctrica però que, almenys al nostre país, està basant el seu èxit en la versió de combustió, una versió que explica amb un petit motor de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual i a un equipament de sèrie més que notable.
Aquest model es queda un esglaó per sota del Renegade quant a mida i, per tant, també quant a habitabilitat i capacitat de càrrega, però el seu disseny segueix molt més els passos dels dissenys que triomfen en el seu segment, amb un aire més urbà i no tan camper, per això és un model que, comptant amb un bon preu, estigui cridant l'atenció de molts a Espanya.