Veient les xifres de vendes que ha aconseguit últimament el Nissan Qashqai és més que evident que la marca japonesa ha fet un excel·lent feina amb la generació actual d'aquest model, un model que ja de per si pot presumir de ser una referència al nostre mercat i a Europa des de fa ja molts anys.

Això sí, s'ha de tenir en compte que, davant de l'augment generalitzat dels preus en la indústria d'automòbil, són molts els conductors que ara, amb un pressupost ajustat, prefereixen apostar per un model d'un segment inferior, especialment aquells conductors que no necessitin ni molta habitabilitat ni molta capacitat de càrrega.

 

És allà on, malgrat que el Peugeot 2008 no és un rival directe del Nissan Qashqai per segment, el model francès es converteix en una alternativa interessant, tenint en compte a més que, amb més de 430 l de capacitat de càrrega, el seu maleter tampoc no és gaire més petit que el que té un model japonès, que es queda just per sobre dels 500 litres.

El Peugeot 2008 és un bon B-SUV

De fet, el model francès pot presumir de ser una de les opcions més àmplies i més familiars dins del seu segment, per la qual cosa, tenint un preu de partida uns 4000 € més baix que el model més bàsic dins de la gamma del Qashqai, són molts conductors els que ho veuen com una alternativa interessant.

 

En el cas del Peugeot, la seva versió d'accés arriba amb una mecànica de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual, un motor que no compta amb cap tipus de sistema de micro hibridació però que és més que suficient per moure's amb facilitat en entorns urbans i interurbans, el millor terreny de joc d'aquest tipus de models.

A més, malgrat que en la posició de conducció en els últims anys dels Peugeot ha generat certa controvèrsia, a nivell de disseny continuen sent molts els conductors que situen aquest model francès com una de les autèntiques referències, tenint un model atractiu malgrat que és un model ja veterà dins de la seva categoria. No és casualitat llavors que aquest 2008 s'hagi convertit en tot un supervendes per part del fabricant francès a Espanya en els últims anys.