Toyota porta molts anys sent un dels referents en la indústria de l'automòbil, una marca que va decidir fa ja un temps ser la primera en apostar de forma seriosa i constant pels motors híbrids auto recarregables. Ha estat precisament aquesta aposta la que ha convertit a la marca japonesa no tan sols en la líder de vendes a nivell espanyol sinó també en la líder de vendes a nivell mundial.

I és que són cada vegada més els conductors al nostre país els que venen els motors híbrids auto recarregables una opció realment interessant, sobretot perquè són opcions molt eficients en conducció urbana l'interurbanes i a més, que acaben oferint també bones prestacions en llargs viatges en autovies i autopistes, tenint en compte a més que són motors que sempre arriben associats a transmissions automàtiques i que permeten a més lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

 

No és casualitat llavors que cada vegada més fabricants estiguin apostant per ells i que, en el cas de Toyota, la immensa majoria dels seus models comptin amb aquest tipus de motos. Un d'ells és un dels últims que ha posat la marca a la venda al nostre país, el Corolla Cross, un SUV que es queda a mig camí entre el C-HR i el RAV4 i que té, això sí, un problema important.

El Lexus UX és una millor opció que el Corolla Cross

I aquest problema no és cap altre que el seu preu. Tal com podem veure al configurador del fabricant japonès, la versió més senzilla d'aquest model és un preu de partida del 36.500 €, un preu que provoca que siguin molts els que busquin opcions més barates.

 

El curiós en aquest cas és que, tal com podem comprovar al web de Lexus, la marca prèmium associat a Toyota, podem trobar unitats del Lexus UX, un model d'una mida molt similar al Corolla Cross però que se situa bastant per sobre nivell de qualitat i de motor, amb menys de 3.000 km a un preu molt similar a què té el Toyota Corolla Cross nou, sent evidentment una opció molt més interessant.

I és que ja no és tan sols que el Lexus sigui un model que se situa bastant per sobre del Toyota a nivell de qualitat de materials i d'equipament, sinó que el model prèmium compta amb un motor de 184 cavalls de potència, bastant més potent que el que té el Corolla, que es queda en 140 cavalls, convertint-se en una opció molt més interessant, i més tenint en compte que aquestes unitats de segona mà tenen realment molt pocs quilòmetres.