El Toyota Corolla s'ha convertit en una de les principals opcions per a molts conductors al nostre país, tant per a aquells que buscar un compacte sense gaire habitabilitat i sense gaire capacitat de càrrega per moure's tant per entorns urbans com per a alguna escapada, fins i tot també per a aquelles famílies que, buscant la versió familiar d'aquest model, opten per un model amb més capacitat de càrrega al seu maleter.
Tenint en compte que es tracta del segon cotxe amb més quota de mercat en aquest 2024 a Espanya, no és que sigui precisament cap secret que siguin molts els seus arguments a favor, encara que es pot destacar que segurament dos dels més importants són el fet que arriba amb motors híbrids auto recarregables de sèrie i que, alhora, passen per ser motors extremadament fiables.
Tanmateix, hi ha una opció al nostre país que està guanyant cada vegada major terreny i que es converteix en una alternativa barata al Toyota corol·la familiar, entre altres coses perquè compta amb més habitabilitat i més capacitat de càrrega, amb un motor també híbrid auto recarregable i també molt fiable però, alhora, amb un preu molt més baix.
El Dacia Jogger HEV, una opció barata però assenyada
Aquest model no és cap altre que el Dacia Jogger, un crossover pot comptar amb cinc amb set places, encara que s'ha de tenir en compte que en la versió de set places al maleter, com sol ocórrer en aquest tipus de casos, acaba sent molt just, de poc més de 200 l. No ocorre el mateix amb la versió de cinc places, en la que la capacitat de càrrega superen els 800 l, més de 200 l més respecte a la versió familiar del Toyota.
L'oferta actual de Dacia passar per configurar aquest model amb el motor híbrid auto recarregable de 145 cavalls de potència, una mecànica fiable i eficient, amb l'acabat Expression, més senzill de la marca amb el que es pot configurar aquesta mecànica.
És evident que, sent com és un model low-cost, a nivell de tecnologia i de qualitat de materials sí que està potser un esglaó per sota del Toyota, però es pot tenir en compte que l'oferta actual deixa aquesta versió en un preu de partida finançat de poc més de 22.000 €, amb una quota mensual de 210 euros (7 euros al dia) un preu que acaba sent-te poc més de 28.000 € tenint en compte l'entrada, la quota final i totes les comissions i interessos, encara que en aquesta oferta per finançament també estan inclosos els tres primers anys de manteniment o 50.000 km, el que ocorri abans.