MG, la històrica marca anglesa que ara forma part del gegant asiàtic Saic Motors, té molt clar quins són els seus plans de cara al present i al futur. I aquests no són d'altres que els de convertir-se en una de les marques amb més quota de mercat dins dels low-cost a Europa.
Això sí, a diferència del que passa amb Dacia, que sempre ha basat el seu èxit en models amb preus molt baixos però, com bé saben els que tenen una de les opcions de la marca romana en les seves versions més senzilles, en molts casos massa senzills, MG té molt clar que es poden posar al mercat models amb una qualitat superior a la dels romanesos amb uns preus també molt atractius.
Bons exemples d'això són models com el MG ZS, un dels SUV que pot presumir de ser un rival directe del Duster però amb un preu de Sandero, o el recentment presentat MG4, un compacte elèctric més barat que el Volkswagen Golf més senzill de tots i que està cridat a ser un dels pocs que revolucionar el mercat espanyol.
El MG EHS, un SUV de mida mitjana amb motor PHEV a molt bon preu
Tanmateix, hi ha altres opcions dins del catàleg de la marca britànica que, sens dubte, criden a l'atenció pels seus excel·lent relació qualitat/preu. Un d'ells és el MG EHS, un SUV mida mitjana que competeix contra grans rivals com el Volkswagen Tiguan, el Kia Sportage o el Hyundai Tucson, entre d'altres, però que pot presumir de tenir una relació qualitat preu molt millor gestos.
I més si tenim en compte l'oferta actual que, com bé podem veure el configurador de la marca, fixa el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model en tan sols 26.290 euros. Un preu que, això sí, està condicionat d'una banda al finançament de la compra amb la marca i, per un altre, als ajuts del govern per la compra de models híbrids endolla parlis, el que implica lliurar el nostre model antic.
Amb un motor de gairebé 260 de cavalls de potència que li permet, sent com és un híbrid endollable, poder circular durant més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric, així com amb un equipament de sèrie més que notable, aquest model demostra que, per molt que els cotxes electrificats siguin més cars que els de combustió, existeixen opcions de mercat molt atractives quant a preu.