Veient les xifres de vendes que està aconseguint MG els últims vegades a Europa, és més que evident que l'antic fabricant britànic ara en mans de Saic Motors està aconseguint el seu propòsit, que no era i és un altre que el de convertir-se en una marca de referència entre els que busquen un model low-cost, ja sigui amb motors de combustió o amb motors elèctrics.

De fet, el pla de la marca passa precisament per convertir-se en la referència entre els que busquen un model elèctric amb un excel·lent relació qualitat preu. Tanmateix, tenint en compte que és el fabricant són molt conscients que els elèctrics no tenen el pes avui dia que tindran d'aquí a uns anys, han apostat també per llançat de mercat models amb motors de combustió amb un preu molt assequible, propostes que s'han convertit en un èxit com és el cas del ZS al nostre país.

 

Això sí, per molt que els motors de combustió li estiguin donant molt bons resultats de vendes, al final la idea no és cap altra que la de centrar bona part dels seus resultats de vendes en els models elèctrics, d'allà que a poc a poc vagin ampliant la seva gamma de models amb aquest tipus de mecànica.

El MG Cyberster, un esportiu elèctric que arribarà a Europa el 2024

Un dels models que més ha donat de què parlar en els últims mesos en aquest sentit és el Cyberster, un esportiu descapotable elèctric del qual la marca ja ha publicat les primeres imatges i, com no podia ser de cap altra manera, ha generat molts comentaris.

Entre altres coses perquè compta amb un disseny molt atractiu, especialment el que es refereix al seu disseny exterior, amb un aire esportiu que recorda models amb tant pes com és el Mazda MX-5 o el BMW Z4. Un bon exemple d'aquest atractiu disseny és precisament el sistema d'obertura de les seves portes, propi de models molt esportius.

 

Si bé és cert que no se sap res d'ell quant a la qual cosa es refereixi la seva autonomia, sí que se sap ja que la marca posarà a la venda dues versions, una amb únic motor de més de 300 cavalls i una amb dos motors, és a dir, tracció total, amb més de 540 cavalls de potència. En un primer moment es posarà a la venda a la Xina, però a la marca ja han confirmat que aquest model arribarà també a Europa, i ho farà a l'estiu del 2024.