Un dels grans arguments d'aquells conductors que no volen saber res dels cotxes elèctrics és que, o bé són cotxes que evidentment són més cars que els que compten amb motors de combustió, que és cert, o bé són cotxes que, si s'iguala quant a preu respecte als models de combustió més barats al nostre país, compten amb unes prestacions molt limitades, una cosa que també és certa.
Tanmateix, com bé saben aquells conductors que han decidit fer el pas a la mobilitat 100 × 100 elèctrica però no estan disposats a pagar certs sobre costos, no ha estat altre que el fabricant britànic MG que ara forma parteix del gegant asiàtic Saic Motors el que ha posat a la venda un model 100 × 100 elèctric el nostre país que pot presumir de tenir una relació qualitat preu molt bona i, a més, no tenir precisament el problema de prestacions que tenen alguns models amb un preu molt similar.
No és cap altre que el MG4, un compacte 100 × 100 elèctric que compta amb un disseny molt atractiu, un equipament de sèrie més que notable i una tecnologia el que es refereix al seu motor que el converteix segurament en una de les millors opcions entre aquells que en busquin una elèctric de preu mesurat.
El MG4, un model elèctric molt temptador
Tenir en compte que, tal com podem veure al configurador de la marca, si optem per fer ús de tots els descomptes disponibles a través del pla del govern per incentivar la venda dels elèctrics així com pels descomptes interns del fabricant, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 21.000 €.
En aquest cas estem davant d'un elèctric que té un preu que el deixa més o menys al mateix nivell que opcions del seu segment però amb motors de combustió com és el cas del Seat León, l'Opel Astra o el Peugeot 308.
Tanmateix, a diferència del que ocorre amb alguns elèctrics barats al nostre país, MG l'ha dotat molt bé quant a la mecànica, amb un motor de 170 cavalls i, sobretot, una bateria que li permet tenir 350 km d'autonomia, una xifra que el converteix segurament en el millor elèctric quant a relació qualitat preu actualment al nostre país i un model que va ajudar a què segurament siguin molts els que facin el pas definitiu cap a la mobilitat 100 × 100 elèctrica.