Quan Dacia va saber que MG tenia al cap començar a comercialitzar els seus models en un mercat tan competitiu com és l'espanyol, els romanesos van saber des del primer moment que anaven a tenir un dels pitjors rivals. I és que, si bé és cert que en el seu moment MG que va ser una de les marques angleses prèmium millor va a les a nivell global, ara el fabricant forma part del grup asiàtic Saic Motors, i té al cap convertir-se en una referència de les marques low-cost als diferents mercats europeus.

Per aconseguir-ho, el fabricant optat per seguir els mateixos passos que va seguir al seu dia Dacia, és a dir, apostar per unes ofertes que converteixen als seus models en opcions molt treballades respecte a la immensa majoria dels seus rivals directes.

 

Si bé és cert que a llarg termini els plans de MG passen per centrar bona part dels seus esforços en els models 100 × 100 d'elèctrics, també ho és que en el dia d'avui aquest tipus de models compten amb una quota de mercat molt menor al nostre país, per això el fabricant s'ha centrat també a potenciar les vendes dels seus models amb motor de combustió.

El MG ZS ja triomfa més a Espanya que el Dacia Duster

I un molt bon exemple d'això és el MG ZS, especialment en la seva versió amb motor de gasolina, un model, que pot presumir d'haver aconseguit el mes d'agost passat més xifres de vendes que el totpoderós Dacia Duster confirmant-se així com el principal rival del SUV de la marca romanesa. Com bé saben els que tenen al cap aconseguir un d'aquests models, aquest MG ZS pot presumir de tenir una relació qualitat preu que fins i tot molts situen per sobre de la qual té el model romanès.

 

Entre altres coses perquè, tal com podem veure en quecochemecompro.es, aquest ZS pot presumir de tenir un preu per sota dels 13.000 € sempre que es finança la compra amb les marques i s'aprofitin tots i cada un dels descomptes disponibles. Un preu que s'allunya dels més de 16.000 € que té com a preu de partida del Duster, el qual únic punt a favor diferencial respecte al model xinès és que compta|explica amb un motor bifuel que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

És cert que el MG està encara molt lluny quant a les xifres totals del que portem d'any respecte al Dacia, però no seria estrany que en aquests mesos que queden abans que acabi l'any el model xinès retalli considerablement la distància.