MG pot presumir de ser una de les marques de les quals més se n'esta parlant en els últims temps a les carreteres del vell continent. Entre altres coses perquè, formant la part del gegant asiàtic Saic Motors, l'històric fabricant britànic s'està convertint en un dels principals rivals de Dacia a Europa.
I és així perquè, com bé saben els que estan interessats en un dels seus models, els MG poden presumir de ser opcions molt interessants per a aquells que busquen un low-cost però que compta amb una qualitat més gran respecte a la immensa majoria dels models de la marca romanesa.
El millor exemple d'això segurament és el MG ZS, el model més venut de la marca el nostre país i que es presenta com un rival directe del Dacia Duster però amb un preu més baix. Tanmateix, un dels models que més està cridant l'atenció d'aquest fabricant és el nou MG4, un compacte elèctric que arriba amb una intenció molt clara: convertir-se realment en un elèctric molt popular per preu.
El MG4 és una opció més assenyada que el Dacia Spring
Si bé és cert que el Dacia Spring pot presumir de ser un model elèctric amb un preu gairebé imbatible, entre altres coses perquè comptant amb tots els ajuts i promocions té un preu de partida de menys de 13.000 €, cap tenir en compte que el model romà compta amb unes prestacions tan pobres que el converteixen en un model que amb prou feines podria sortir de les grans ciutats, entre altres coses perquè compta amb un motor de tot just 45 cavalls de potència i una autonomia que es queda per sota dels 200 km.
No és el cas del MG4, un model per tampoc no aspirar a competir de tu a tu quant a qualitat amb models com el Volkswagen ID.3 o el Cupra Born, amb els que sí que comparteix dimensions, però que, tenint un preu de partida de poc més de 20.000 € la seva versió d'accés comptant amb tots els ajuts i promocions, pot presumir de ser una opció molt més assenyada per relació qualitat preu.
I és que la versió més senzilla d'aquest model jo amb un equipament de sèrie més que notable, un motor de 170 cavalls i, el que és més important, una bateria que li permet tenir fins a 350 km d'autonomia, una xifra ja més que considerable i que li permeten convertir-se en un model no tan sols pensat gairebé exclusivament per a l'entorn urbà.
És per això que no són pocs els que apunten que, amb el pas del temps, aquest MG4 és molt probable que es converteixi en un dels elèctrics més venuts a Espanya, un país en el qual els elèctrics no acaben de tenir el pes que tenen en altres mercats.