Dins de les moltes versions que podem trobar en el configuradors del Nissan Qashqai al nostre país, segurament la més interessant és la que compta amb la tecnologia e-Power, una tecnologia converteix aquest SUV en un model híbrid auto recarregable dels més eficients que podem trobar al mercat.

En aquest sentit, es pot tenir en compte que, veient precisament l'èxit que havia tingut en els últims anys el Toyota RAV4, cada vegada han estat més els fabricants que han apostat per incloure mecàniques híbrides auto recarregables en els seus C-SUV.

 

Però el problema que té aquest Nissan Qashqai híbrid auto recarregable així com altres models que compten amb aquestes mecàniques als seus configuradors com és el cas del Hyundai Tucson o el Kia Sportage és que hi ha un model en concret que pot presumir de comptar amb aquesta mateixa mecànica però, alhora, de tenir un disseny per a molts molt més atractiu.

El Renault Rafale, una proposta interessant encara que cara

I aquest model no és altre que el Renault Rafale una proposta diferent per part de la marca francesa que s'allunya del llenguatge de disseny que tenen tant el nou Austral com el nou Espace i que passa per ser una opció d'elegir aquells que busquen un cotxe més esportiu i atrevit en les seves formes.

Això sí, com bé saben els que s'han interessat en ell, per molt que sigui un model amb un toc molt més esportiu que bona part dels seus rivals directes, això no significa que no continuï sent una opció perfecta per a famílies, entre altres coses perquè compta amb un maleter de més de 500 l de capacitat de càrrega.

 

El problema que té aquest model és que, si bé és cert que és un motor híbrid auto recarregable de 200 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que li permet lluir l'etiqueta ECO és una mecànica interessant a nivell de prestacions, el preu de partida de la versió més senzilla superen els 40.000 €, un preu que no situa per sobre dels seus rivals directes així com del mateix Toyota RAV4, la referència en la categoria. Falta saber ara fins a quin punt aquest plus de disseny que aporta aquest nou Renault serà suficient o no para convèncer molts conductors de pagar aquest sobrecost.