Quan falta ja poc més d'un mes perquè acabi aquest 2022, Toyota té més que assegurada la primera posició en el rànquing de marques més venudes en aquest curs a Espanya. Actualment acumula ja més de 60.000 matriculacions al nostre mercat, una xifra que evidencia que l'aposta clara i decidida de la marca japonesa pels motors híbrids des de fa ja molts anys ha estat una aposta guanyadora.

Si bé és cert que la gran majoria dels seus models se situen per preu un esglaó per sobre de la majoria de rivals directes generalistes, el fet que també la gran majoria dels models de Toyota comptin amb un motor híbrid de sèrie fa d'ells opcions cada vegada més buscades al nostre país.

 

Entre altres coses perquè, a diferència dels models 100 × 100 d'elèctrics, els híbrids de Toyota no necessiten, especialment els híbrids purs, carregar la seva bateria, una cosa que fa d'ells models perfectes tant per al dia d'avui a les a les ciutats gràcies a la seva etiqueta ECO de la DGT així com per a llargs recorreguts a la carretera autopista.

No és estrany llavors que models com el Corolla, el C-HR, el Yaris Cross o el RAV4, entre d'altres, puguin presumir de ser autèntics referents i líders en els seus respectius segments. Això sí, es pot destacar també que, per molt que la marca japonesa intenti sempre tenir models molt atractius quant a preu, hi ha opcions també al seu catàleg que es disparen per sobre de la mitja quant a cost però que continuen sent igualment molt atractives.

El Toyota Highlander, un SUV enorme, híbrid i ara amb gairebé 7.000 euros de descompte

Un bon exemple d'això és el Toyota Highlander, un SUV que s'ubica per sobre del RAV4 quant a mida, que mesura gairebé 5 m, que té una habitabilitat i una capacitat de càrrega excepcionals i que, com no, compte amb un motor híbrid de sèrie.

 

En concret es tracta d'un híbrid pur de 246 cavalls de potència que, unit a un sistema de tracció total, fan d'aquest Toyota una opció perfecta per a les famílies més aventureres que no vulguin tenir cap problema a l'hora de sortir de l'asfalt i enfrontar-se a carreteres més complicades. El millor en aquest cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el fabricant optat per aplicar un descompte de gairebé 7000 € a la versió més bàsica, de tal manera que el preu de partida d'aquest Highlander aquella hora menys de 56.000 euros.

És evident que no és un model barat, però es pot tenir en compte que, si es compara amb la gran majoria de models prèmium amb aquest tipus de carrosseria, d'aquesta mida, i amb un motor híbrid, aquest Highlander sí que pot presumir de ser una de les opcions amb millor relació qualitat preu del mercat.