El Hyundai Inster ha arribat per revolucionar el segment de cotxes urbans a Europa. Aquest nou model no només desafia a competidors establerts com el Dacia Spring, sinó que també estableix un nou estàndard de qualitat i disseny en el segment dels vehicles elèctrics compactes. Amb un enfocament modern i assequible, l'Inster combina eficiència energètica amb un disseny inspirat en tot terrenys com el Suzuki Jimny, oferint una proposta que destaca per la seva versatilitat i atractiu.

Malgrat ser més petit que un Seat Ibiza, el Hyundai Inster es presenta com una solució ideal per a la ciutat, sense renunciar a una estètica robusta que recorda als SUV més aventurers. Hyundai ha aconseguit combinar una mida compacta amb una presència imponent, la qual cosa el converteix en una opció atractiva per als qui busquen estil i practicitat a parts iguals. El més sorprenent és el seu preu, que comença en 15.780 euros aplicant els ajuts del Plan MOVES, fent-lo competitiu davant models com el Citroën C3 o l'esmentat Spring.

Hyundai Inster Cross2
Hyundai Inster Cross2

La millor alternativa per desplaçar-se diàriament per ciutat i fer-ho amb estil

La gamma de l'Inster inclou quatre versions: KLASS, MAXX, TECNO i la més aventurera Cross. Des de la versió bàsica, KLASS, l'equipament sorprèn amb característiques com una pantalla digital de 10,25 polzades, connectivitat Apple CarPlay i Android Auto, i sistemes bàsics d'assistència al conductor. Encara que minimalista, aquesta variant ofereix tot el necessari per a un ús urbà sense complicacions.

Si es busca una mica més, les versions MAXX i TECNO pugen el llistó mantenint preus assequibles. La MAXX afegeix seients calefactables i sensors d'aparcament, perfectes per a climes freds i entorns urbans. Per la seva part, la TECNO incorpora detalls com una carrosseria bicolor i un sistema de calefacció per a les bateries, millorant el rendiment en temperatures baixes. Aquestes versions equilibren tecnologia i confort, sense perdre de vista l'accessibilitat econòmica.

Hyundai Inster
Hyundai Inster

La millor qualitat al menor preu, una mica més car que el Dacia Spring, però millor en tot

La variant Cross, en canvi, aposta per un disseny més aventurer i pràctic. Amb proteccions extra a la carrosseria, fars LED de projecció, i una estructura al sostre per a transport addicional, aquest model és ideal per als qui busquen un estil més atrevit i no descarten sortides ocasionals fora de l'asfalt. Encara que no és un tot terreny pur, la seva estètica i funcionalitat el converteixen en una opció atractiva per als qui volen alguna cosa més que un simple cotxe urbà.

En termes de motorització, l'Inster destaca amb la seva proposta exclusivament elèctrica. Ofereix dues opcions: una versió amb 97 CV i una bateria de 42 kWh, que assoleix una autonomia de 327 km, i una altra amb 115 CV i bateria de 49 kWh, capaç de recórrer 370 km amb una sola càrrega. Aquestes xifres no només superen al Dacia Spring, sinó que el col·loquen com una referència en el segment d'elèctrics compactes.