El segment dels SUV de mida urbana s'ha convertit en un dels més importants tant a Espanya com a Europa, per això molts fabricants hi estan basant bona part dels seus esforços.
En el cas de Mitsubishi, la marca japonesa ha optat per una estratègia clarament diferenciat de la resta. I és que, gràcies als acords que té amb Renault, el fabricant del Japó ha optat per llançar al mercat un model amb el seu logo al frontal però que no deixa de ser un Renault Captur, una estratègia que molts veuen arriscada tenint en compte que hi ha immensa majoria de conductors, almenys a Espanya, opten abans pel model original que per la còpia, per molt que siguin dos models idèntics.
Un model, el Mitsubishi ASX, que ha rebut recentment una actualització en la qual la marca japonesa ja ha anunciat que desapareixeran les versions híbrides endollables. Per sort, encara es pot configurar aquest model amb aquesta mecànica a Espanya.
L'oferta del Mitsubishi ASX PHEV a Espanya
És més, aquesta versió és la protagonista d'una de les millors promocions de la marca japonesa a Espanya. Una promoció que passa per unir aquesta versió que arriba amb un motor híbrid endollable de 160 cavalls de potència amb transmissió automàtica i que li permet beneficiar-se de tots els avantatges de l'etiqueta ZERO de la DGT així com amb un nivell d'acabat més que interessant, l'anomenat Kaiteki, es queda just per darrere del més top de la gamma.
Aquesta configuració sense cap tipus de descompte ni promoció acaba tenint un preu de partida que superen els 38.000 €, però amb l'oferta actual podrem tenir aquest model per poc més de 35.000 €, un model molt interessant tenint en compte sobretot la seva mecànica.
I és que gràcies a comptar amb aquesta mecànica híbrida podrem recórrer la immensa majoria dels trajectes diaris sense gastar una gota de gasolina, deixant així el motor de combustió per als llargs trajectes en autopista i autovia, sent així una opció perfecta per a aquells que, això sí, puguin carregar el cotxe habitualment a casa i aprofitar així del menor cost per km. que tenen els híbrids endollables si es fa un ús correcte de la bateria.
No seria estrany que ara que hi és apunto de desaparèixer del nostre mercat, aquesta versió PHEV es convertís en una de les més venudes d'aquest Mitsubishi.