És de sobres conegut que, en un moment tan important en la indústria de l'automòbil en el qual s'estan produint tants canvis a nivell tecnològic així com a nivell de necessitats i gustos dels consumidors, no totes i cada una de les marques prenen decisions encertades en diferents moments, entre altres coses perquè és molt difícil preveure quin serà el comportament del mercat a curt i mitjà termini.

Un bon exemple d'això és una decisió que va prendre Mitsubishi fa ja uns anys i que ella molts en el seu moment van considerar un error i que, ara que sembla que la marca japonesa ha rectificat, es confirma com una decisió que no va ser precisament molt encertada.

 

No va ser cap altra que la d'eliminar del seu catàleg europeu la versió PHEV de l'Outlander, un SUV de 7 places que ja passava en el seu moment per ser una de les millors opcions en la seva categoria i que, ara que he tornat canviat, actualitzat i millorat en tots els sentits, continua sent una opció realment interessant per a aquelles famílies que busquin un bon model amb bona tecnologia.

El Mitsubishi Outlander PHEV torna millorat

Si bé és cert que en la nova generació d'aquest model ja s'ha presentat i es va posar a la venda fa alguns anys en altres mercats, ara tornar a Europa de la mà d'una mecànica híbrida endollable que, sens dubte, és un dels seus millors arguments de venda.

I és que es pot tenir en compte que arriba amb una potència de 302 cavalls repartides entre els dos eixos i, per tant, aconseguint així una tracció a les quatre rodes que li asseu de meravella per a un model que, per molt que no estigui concebut per afrontar els terrenys més complicats, sí que en comptar amb aquest tipus de tracció pot sortir de molts terrenys.

 

Comptant amb una bateria de més de 20 kW hora, aquest model pot recórrer gairebé 90 km sense gastar una gota de gasolina, i la distància més que interessant que li permet poder moure's diàriament en manera elèctrica i deixar el motor de combustió per als llargs viatges en autovia i autopista, a més de poder aprofitar-se de tots els avantatges de lluir l'etiqueta ZERO de la DGT.

La idea de la marca és que arribi als concessionaris a començaments de 2025, per la qual cosa segurament durant els propers mesos Mitsubishi anirà donant més detalls d'aquest nou model, entre ells els preus i les diferents versions quant a equipament.