Si et dius Nissan Qashqai; ets el cotxe que va encomanar, a Espanya i a dones, homes i fins i tot tendres infants, la febre dels SUV fa uns anys i aquest mes de maig has vist com un nouvingut del segment B que es diu T-Cros t'ha doblat pel que fa a vendes, no en queda cap altra que prendre mesures dràstiques. En Nissan no són ximples i, per això, aquest mes de juny col·loquen el seu Qashqai en les millors condicions que s'han vist en mesos.
Rebaixa de gairebé 4.000 euros
I tant és així que deixen la nova generació del veterà tot camí Nissan Qashqai en uns ajustats 26.825 euros per a la versió d'accés. A canvi d'aquesta inversió, t'emportes un cotxe de 4,42 metres amb un maleter gegantí de 504 litres que no té cap altre SUV de la categoria. Per trobar més capacitat d'emmagatzematge, de fet, cal canviar de segment i optar per una berlina: el venerable Skoda Octavia, que té un maleter de 600 litres. De tota manera, potser no fa falta tant i amb el que ofereix a Qashqai hi hagi suficient.
Només motors MHEV
Amb els motors, aquesta vegada no s'han complicat la vida en Nissan: hi ha dues opcions, ambdues de gasolina, microhíbrides i 1.3. La menys potent, de 140 CV, queda a priori una mica curta per a un cotxe tan gran, però té un bon rendiment gràcies al seu turbo. La de 158CV és la idònia, encara que dispara el preu. El consum de les dues és contingut. Els equipaments són correctes fins i tot en la versió més senzilla, de nom Visia, ja que s'inclouen control de creuer, sensor de llums i moltes eines de connectivitat. Molta gent diu que el Nissan Qashqai no és un Premium i tenen raó: però és un cotxe que compleix i té una excel·lent relació entre qualitat i preu.