Nissan ja ha definit la seva estratègia per a 2025. I entre les novetats, figura el llançar un SUV assequible que promet rivalitzar amb les marques de baix cost. Aquest nou model, conegut com a Nissan Magnite, serà clau per enfortir la posició de la companyia en un segment que creix sense parar. Dissenyat originalment per a mercats emergents, ara arribarà a Europa per oferir una alternativa econòmica sense renunciar a la qualitat i tecnologia que caracteritza a la marca japonesa.
El Nissan Magnite és més compacte que el popular Nissan Juke, la qual cosa permet a la companyia posicionar-lo estratègicament com un model d'entrada en la seva gamma de SUVs. Aquest vehicle no només ve amb un disseny modern i atractiu, sinó també amb motors de gasolina, trencant amb la tendència exclusiva cap a l'elèctric. Encara que Nissan continua compromesa amb l'electrificació, entén que molts compradors busquen opcions més accessibles que combinin innovació amb preus competitius.
El Nissan Magnite serà el model d'accés a la gamma SUV de la marca japonesa
A més, el Magnite arriba amb una actualització tecnològica que reforça el seu atractiu. Aquest SUV compacte ha estat optimitzat per complir les expectatives dels conductors europeus, oferint un equilibri entre eficiència, confort i connectivitat. Encara que es tracta d'un model dissenyat inicialment per a l'Índia, Nissan ha adaptat el vehicle als estàndards europeus, assegurant que no només sigui barat, sinó també funcional i desitjable.
Però el Magnite no és l'única aposta de Nissan per a 2025. La marca ha confirmat el desenvolupament d'un nou LEAF, que passarà de ser un compacte elèctric a convertir-se en un SUV totalment renovat. Aquest canvi permetrà a Nissan mantenir viu el llegat del que va ser un dels primers cotxes elèctrics per a les masses, assegurant que continuï sent rellevant en un mercat cada vegada més competitiu.
Finalment, Nissan està preparant una altra tornada icònica: el nou Micra elèctric. Basat en la plataforma CMF B-EV, aquest vehicle compacte oferirà més de 400 quilòmetres d'autonomia, alineant-se amb la tendència cap a la mobilitat sostenible. El seu disseny compartirà components amb el Renault 5, garantint una producció eficient i competitiva a terra europeu.