Els que sempre han tingut Nissan com un dels seus fabricants de referència saps molt bé que la marca japonesa ha estat històricament una de les marques que ha pogut presumir de tenir alguns dels tot terrenys més icònics del mercat, entre ells models tan coneguts com el Terrano, el Patrol o el Pathfinder.

 

En aquest sentit, ha estat precisament amb motiu de la celebració del Saló de l'Automòbil de Xangai quan el fabricant japonès ha volgut presentar una de les seves novetats en aquest terreny, un model que apunta a què podria acabar arribant a Europa i que es convertiria de fet en una de les millors opcions en la seva categoria, entre altres coses perquè es convertiria en una opció realment interessant a nivell de motor.

El nou Nissan Frontier Pro és una pick-up PHEV molt top

No és altre que el nou Frontier Pro, una pick-up de més de 5 m que, com bé podem veure en les imatges, presumeix de tenir un disseny realment interessant tant per fora, amb les característiques pròpies d'aquest tipus de cotxes, com sobretot per dins, molt modern i amb molta tecnologia.

Això sí, un dels grans arguments que tindrà aquest model que en principi es posarà a la venda a la Xina i després podria arribar a altres mercats incloent el mercat europeu ja que la seva inclusió en els catàlegs de la marca japonesa ajudaria a reduir les emissions a nivell general del fabricant a Europa, és el seu motor.

 

I és que es tracta d'un híbrid endollable que, combinant tant el motor de combustió com els motors elèctrics, acaba oferint més de 400 cavalls de potència, a més de comptar amb més de 800 Nm de parell, evidenciant un caràcter i una força bestial.

Quant a la seva autonomia 100 × 100 elèctrica, la marca japonesa assegura que pot arribar a ser 135 km sense encendre el motor de combustió, però s'ha de destacar que es tracta d'una xifra aconseguida amb el cicle d'homologació xinès, un cicle d'homologació que sol ser molt més generós respecte al cicle WLTP que s'utilitza a Europa, per la qual cosa és una xifra que hem de deixar en 'stand by' fins que s'homologui a Europa.

Veurem si finalment acaba comercialitzant-se o no a Europa, però tenint en compte que almenys de moment no hi ha cap model d'aquestes característiques en el seu segment, la seva arribada seria una opció molt raonable per part de la marca japonesa.