Els que sempre han tingut els esportius japonesos com les seves opcions preferides respecte als esportius europeus o americans saben molt bé que NISMO és un factor clau en aquest sentit.

I és que en aquest cas estem davant de la divisió esportiva de Nissan, la divisió encarregada de llançar al mercat les versions més esportives dels models del fabricant japonès i, per tant, les que més satisfer les necessitats dels conductors que busquen els cotxes més extrems.

 

No és que sigui precisament cap secret que fa ja molts anys que aquesta divisió esportiva va deixar de comercialitzar els seus models al vell continent, una cosa que deixarà de passar ben aviat ja que, coincidint amb el 40 aniversari de la marca Nissan torna a vendre un model amb el segell NISMO a les carreteres europees.

El Nissan Ariya NISMO és un SUV elèctric molt top

Si bé és cert que de moment es desconeix la data de llançament d'aquest Ariya NISMO i els preus que tindrà en mercats com el d'Espanya, ja se sap molt d'aquest model, entre altres coses perquè fa ja temps que està a la venda al seu mercat natal, el del Japó.

És allà on la marca japonesa ofereix aquesta versió amb dues configuracions diferents una amb 367 cavalls de potència i un altre amb 435 cavalls, potències més que suficients perquè aquest model, que sent massa elèctric pot presumir de tenir més prestacions fins i tot millor que molts models de combustió.

 

Evidentment, per molt que estigui basat en la versió normal d'aquest SUV, compte amb una posada al punt especifica que el converteix en una opció molt més atractiva referent a la dinàmica de conducció, pensada per a aquells que busquin un SUV amb un toc esportiu però mantenint totes les qualitats d'un cotxe 100 × 100 elèctric.

No seria estrany llavors que, encara que en Nissan saben molt bé que les vendes d'aquest model continuen sent molt lluny de les de bona part dels seus models de combustió, aquesta versió molt més atractiva en tots els sentits del seu primer SUV elèctric es convertís en una de les més interessants aquells amb un pressupost alt i que busquen una experiència de conducció bastant més radical.