Marques com BMW, Mercedes i Audi no van dirigides precisament aquells conductors que busquen preus baixos, sinó aquells conductors que buscar models situats molt per sobre de la mitjana i que a més comptin amb aquest plus de ser models de marques alemanyes, marques històricament molt ben valorades a Espanya i a Europa.
Tanmateix, també podem trobar al nostre país models d'origen alemany que, a més com passa en aquest cas, es fabriquen a Espanya com és el cas del Opel Corsa, tota una referència a les carreteres espanyoles des de fa ja molts anys i un dels principals rivals de models també tan importants com és el cas del Seat Eivissa, el Peugeot 208 o el Renault Clio, entre molts altres.
Evidentment aquest Opel Corsa, i més en la versió d'accés, està molt lluny del nivell de qualitat que tenen els models de BMW, però això no significa que no sigui una compra realment racional i un bon producte referent a relació qualitat preu, especialment amb l'oferta actual que el deixa cada vegada més a prop del rei de la seva categoria, que no deixa de ser un low-cost com és el Dacia Sandero.
L'Opel Corsa costa poc més de 15.000 euros
I és que tenint en compte totes les promocions i tots els descomptes disponibles per part del fabricant alemany, aquest model que es fabrica a Saragossa té un preu de partida en la seva versió d'accés de ni més ni menys que 15.300 €, un preu associat a un sistema de finançament amb una quota de tan sols 99 euros al mes que el deixa més o menys al mateix nivell que el Seat i també molt a prop del Dacia.
Una versió d'accés que arriba amb un motor de gasolina senzill de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual que, si bé és cert que no compta amb cap tipus de sistema d'hibridació i per tant no li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, passa per ser una mecànica fiable i eficient, perfecta per a un ús tant urbans com interurbans amb un consum mig homologat de poc més de 5 litres als 100 quilòmetres.
Evidentment no arriba amb l'últim en tecnologia del fabricant alemany, però sí que compta amb un nivell d'equipament de sèrie que ens situa a la zona mitjana del seu segment i que li permet comptar amb tot el necessari avui dia, sent una opció realment interessant també a nivell de disseny.