El Volkswagen Golf és un d'aquests models que pot presumir de ser història viva de la indústria de l'automòbil europea, sent tota una referència dins dels concessionaris del fabricant alemany i una de les principals opcions per a aquells conductors que continuen apostant pels compactes.

Això sí, com bé saben en el fabricant alemany, l'entrada en joc de les marques xineses a les carreteres europees està provocant que cada vegada són més els conductors que estiguin obrint el seu ventall de possibilitats i optant per models que compten amb una relació qualitat preu amb què la immensa majoria de marques europees, japoneses o americanes de moment no pot lluitar.

 

Un bon exemple d'això és BYD, la marca líder a nivell mundial quant a vendes de cotxes endollables (ja siguin EV o PHEV), i l'autèntica referència al seu mercat natal, el de la Xina, que alhora passa per ser el mercat més important de la indústria actualment.

Són diversos els models que té aquest fabricant ja a la venda al nostre país, però pròximament podria acabar arribant un que podria posar en un compromís no tan sols la traça del Volkswagen golf sinó l'èxit de models tan assentats a les carreteres europees com és el cas del Toyota Corolla.

BYD augmentarà a Europa les seves propostes PHEV

El model en qüestió no és altre que el BYD Seal 05 U-DMi, un model que no deixa de ser una variant BYD Qin, el cotxe que va acabar sent el més venut a la Xina en el passat 2024 i, per tant, un dels cotxes més importants a nivell mundial.

La idea de la marca en aquest cas és anar augmentant a poc a poc la seva oferta de cotxes híbrids endolla parlis a Espanya i a Europa, de tal manera que, amb l'arribada de tres nous models, no són pocs els que asseguren que aquest sedan és una de les principals opcions que tenen en el fabricant.

 

El millor en el cas d'aquest model és que, més enllà de prometre consums molt baixos, el seu preu pot ser que es converteixi en un dels seus millors arguments de venda. Des de la marca de moment no parlen de tarifes oficials, entre altres coses perquè no se sap si aquest model en concret acabarà arribant o no, però tenint en compte que la versió U-DMi del BYD SEAL, un SUV, parteix des de poc més de 32.000 € amb descomptes, no són pocs els que asseguren que l'arribada d'aquest nou sedan podria arribar de la mà d'un preu de partida que s'acostarà als 24.000 o 25.000 €, sent segurament així una de les compres més recomanables interessants al nostre país amb un motor PHEV de 163 cavalls de potència.