No és que sigui precisament cap secret que BMW passa per ser un dels fabricants prèmium no tan sols més ben valorats al nostre país a Europa sinó també dels més venuts a les nostres carreteres.

En aquest sentit, es pot destacar que, si bé és cert que durant el passat 2023 els de Munic van veure com els seus dos principals rivals directes, Mercedes i Audi, el superaven a nivell de vendes, en aquest 2024 BMW pot presumir i ha de ser la segona marca prèmium més venudes tenint tan sols per davant a Mercedes i deixant enrere Audi.

 

El principal motiu pel qual la marca alemanya ha guanyat terreny en aquests últims mesos és per l'entrada en joc de la nova generació del seu X1, un model que és molt a prop de superar a l'Audi Q3 i convertir-se així al cotxe prèmium més venut a les carreteres espanyoles, fent evident que l'entrada en joc de la nova generació d'aquest model ha estat tot un encert per part del fabricant germànic.

El BMW X2 continua creixent en vendes

Però com bé saben en BMW un altre dels seus grans motius d'alegria aquest mes de setembre passat és el que es refereix al nivell de vendes és un model que, per molt que no sigui el seu súper més venut, sí que és un dels que més quota de mercat ha guanyat en aquest mes passat respecte al mes anterior, al mes d'agost.

 

Parlem del BMW X2, un model que el mes d'agost va aconseguir 476 matriculacions i es va ubicar així en la posició 40 del vuitè mes de l'any i que, aquest mes de setembre passat, ha aconseguit més de 700 matriculacions, és a dir, gairebé ha multiplicat per dos la seva presència al nostre país, una cosa que l'ha ajudat a acabar en la posició 32 i ocupar així la posició 76 en el rànquing general del que portem d'any.

Per molt que a la marca alemanya siguin molt conscients que la seva millor arma continua sent el X1, que aquest X2 que acaba d'estrenar també una nova generació estigui guanyant cada vegada més pes no farà cap altra cosa que ajudar a consolidar segurament la segona posició de BMW ja que la distància tant amb Mercedes per davant com amb Audi per darrere comença a ser ja més que considerable.