No són pocs els que donen per fet que el Dacia Bigster, una de les principals novetats de la marca romana en els últims temps a Espanya i a Europa, es convertirà en un dels models més venuts de la seva categoria, entre altres coses perquè, com passa amb altres models de la marca romana com és el cas del Sandero, del Duster, del Spring o del Jogger, el fabricant l'ha situat un esglaó per sota dels seus rivals directes referent a preu, una cosa lògica tenint en compte que es tracta d'un model d'una marca low cost.

En aquest sentit, es pot tenir en compte que aquesta nova proposta del fabricant associat al grup Renault passa per ser sense cap tipus de dubtes un dels millors de Dacia que s'han fabricat fins a la data referent a la tecnologia, disseny i qualitat de materials, un model que en les seves versions superiors tampoc no tenen res a envejar a les versions d'accés d'alguns dels seus rivals directes, d'aquí que molts donin per fet que es vagi a convertir en un èxit de vendes.

 

Això sí, són algunes les marques generalistes que han decidit llançar al mercat models d'una mida molt superior però que compta amb diversos arguments a favor, entre ells el fet de, com passa amb el nou Opel Frontera, comptar amb una versió amb fins a set places, una cosa que no és habitual en aquest segment.

El Opel Frontera més top té un preu interessant

És cert que la versió més senzilla d'aquest model parteix d'aquest mes menys de 22.000 €, però segurament l'opció més interessant per a les famílies és la que arriba amb la configuració de set places. Això sí, es pot tenir en compte que la tercera fila de seients és per a un ús ocasional o perquè sigui utilitzada sempre per nens ja que, tenint mida que té aquest cotxe, tampoc no és la tercera fila més espaiosa del mercat.

 

El positiu en aquest cas és que la marca, almenys de moment, tan sols permet associar aquesta configuració de set places al nivell d'acabat més alt i als motors micro híbrids, per la qual cosa per un preu de partida de 27.000 euros en el cas del motor micro híbrid de 110 cavalls de potència i poc més de 28.000 euros en el cas del motor micro híbrid de 145 cavalls de potència, en els dos casos amb transmissió automàtica, estem davant d'un dels models més interessants si prenem com referencia la seva relació qualitat preu, així com un nivell d'equipament molt top i el que ens trobarem res a faltar, sinó més aviat el contrari.