No és que sigui precisament cap secret que les marques japoneses porten molts anys tenint en la fiabilitat un dels seus principals arguments de venda. Tenint en compte que cada vegada són més els conductors que tenen a la fiabilitat com es principal criteri a l'hora de comprar-se un cotxe nou, entre altres coses perquè un cotxe sigui fiable implica menys despeses a llarg termini, no és casualitat que marques com Toyota hagin guanyat molt pes en els últims temps a nivell mundial.

En el cas de Honda, si bé és cert que en mercats com l'espanyol de l'europeu la seva quota de mercat no és ni de lluny a prop de la que aconsegueix el seu compatriota Toyota, això no significa que no tingui models realment interessants en tots els segments, i models que compten també amb el que és el segon millor argument de Toyota: les seves mecàniques híbrides auto recarregables.

 

Una proposta en el cas de Honda que s'estén a diversos models dins del seu catàleg i que converteix opcions tan interessants com és el cas del CR-V en opcions que, sense ser evidentment barates, acaben posicionant-se un esglaó per sobre de la immensa majoria dels seus rivals directes.

El Honda CR-V és una proposta guanyadora

Per mida, aquest model se situa més o menys al mateix nivell que el Toyota RAV4, tota una referència en la seva categoria entre els SUV híbrids auto recarregables. Així, aquest Honda es converteix en una opció polivalent, tan pràctica per al dia a dia en entorns urbans interurbans com per afrontar llargs viatges en família amb molta capacitat de càrrega en el seu maleter i molta habitabilitat, així com el confort i el nivell de qualitat molt alt propi de la marca japonesa.

El preu de partida comptant amb les promocions supera els 45.000 €, pel que se situa uns 5000 € per sobre del model de Toyota, però es pot tenir en compte que aquest ona arriba més ben dotat de sèrie que el model japonès i, sobretot, amb un nivell de qualitat als seus materials i d'equipament que l'apropa molt més a les prèmium respecte al RAV4.

 

Amb un motor híbrid auto recarregable que acaba oferint una potència lliga de 184 cavalls i que passa per ser una opció molt eficient, és una opció poc coneguda al nostre país però que, si el pressupost no és un problema, és una opció molt a tenir en compte.