El Suzuki Jimny és un d'aquests models que ja formen part de la història de l'automobilisme. Si bé és cert que en mercats com l'espanyol continua estant a la venda, ho fa tan sols en la seva versió Pro, és a dir, la que arriba amb tracció a les quatre rodes.

Un Jimny que ha desperteu sempre molt interès entre els amants dels tot terreny però que, desgraciadament, ha tingut una curta vida comercial a Espanya. És per això que, malgrat que en cap cas aquest nou model de Suzuki no tindrà el mateix impacte al mercat que el Jimny i el seu inigualable disseny, el nou S-Cros està cridat a ser la nova aposta de la marca japonesa al nostre mercat.

Una aposta que, ull, ho té tot per triomfar. Entre altres coses perquè combina dos dels elements que més èxit fan tenir ara els models top vendes a Espanya: un disseny tipus SUV i una gamma de motors electrificada.

Fan gust molt bé a la marca japonesa que, tenint en compte les seves baixes vendes (han acabat l'any en una més que discreta posició número 24 en el rànquing general de vendes al mercat espanyol), que han de fer un pas endavant en aquest sentit. I amb el nou S-Cros, sens dubte, l'han donat.

El nou Suzuki S-Cros s'ha convertit en la millor arma de la marca japonesa per sumar més vendes en un mercat que no té de cara

I és que el fabricant sap que, en un mercat que no té precisament gaire a favor com l'espanyol, ha d'apostar pel cavall guanyador. I un SUV amb motors amb etiqueta ECO és, sens dubte, una aposta molt guanyadora.

Aquesta nova generació del Suzuki S-Cros arriba, com bé podem veure al configurador de la marca, amb una completa gamma en la que, independentment de la potència i la tracció elegida, en tots els casos es tracta de motors amb un sistema de micro hibridació que li permeten lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

 

El més bàsic de tots arriba amb un 1.4 Smart Hybrid amb 129 cavalls de potència que promet un consum de tot just 5 litres als cent quilòmetres, una xifra molt correcta tenint en compte les dimensions i el pes del model. Juntament amb l'acabat més senzill de tota la gamma que, ull, arriba més que bé dotat de sèrie, aquest S-Cros té un preu de partida de 24.965 euros tal com podem veure al configurador de Suzuki.

Un preu molt competitiu per a un model que, sense tenir aquest aire diferent que sí que tenia el Jimny, sí que compta amb una gamma de motors micro híbrids i una excel·lent relació qualitat/preu que l'ajudaran a ser la referència de la marca a Espanya.