El Kia Sportage, en la seva nova versió, és un gran cotxe: bonic, amb un punt esportiu, no massa car i, com repeteix Rafa Nadal, amb set anys de garantia. I a sobre, té versions per a tots els gustos: gasolina i dièsel convencionals, MHEV i, també, versions híbrides endollables com la que avui ens ocupa. És tan bo que els senyors de Kia han aconseguit que ens oblidem fins i tot que són coreans, però avui no estem aquí per parlar de tot allò que fa del Kia Sportage un vehicle excel·lent amb un preu tan acceptable com els 24.100 euros que, segons el portal quecochemecompro.com, costa aquest estiu la versió d'accés, que no és la PHEV: som aquí per parlar del que no ens agrada. I, encara que no són massa coses, són importants.

Kia Sportage

Molt negre piano

Digues-li com vulguis: negre piano o plàstic negre enlluernador. Ens referim a aquest preciós material que, quan està net i el cotxe és nou, li atorga als interiors una personalitat senyorial i singular. El negre piano és bonic, cert, però també costa molt mantenir-lo en condicions. Es ratlla molt fàcilment, és un imant per a la pols i acaba ple d'empremtes. Es poden escollir milers de materials: goma, tela o, si es preferiex, fins i tot fusta i símils d'aquesta. Però, valga'm Déu nostre senyor!!, ja n'hi ha prou de plàstic negre brillant!

 

Poca emoció

Malgrat el seu aire esportiu, el Kia Sportage no és cotxe per a bogeries: està pensat per a públic familiar i conductors amants de l'assossec. És un cotxe gran i còmode amb un maleter enorme i no està pensat per als amics de les emocions, que el trobaran poc excitant. El motor Top de gamma desarolla 180 CV i és un MHEV de gasolina. Passa, a més, dels 50.000 euros, una quantitat que és excessiva sens dubte per a un cotxe com a aquest. Amb tot, el Kia Sportage és una opció excel·lent si el que busques és viatjar a gust|de gust amb la família i no vols hipotecar-te. El KIA Sportage en la seva versió PHEV està a la venda a partir de 33.750 euros, un preu que inclou ka subvenció del Pla Moves i les diferents ofertes de la marca.