El Toyota Corolla Cross és un d'aquests models que millor exemplifiquen la filosofia de la marca japonesa en els últims anys, és a dir, un model amb un motor híbrid auto recarregable, molt fiable, amb molt bon equipament de sèrie però, això sí i a diferència del que sol ser habitual a la marca, amb un preu massa alt. O almenys massa alt comparat amb bona part dels seus rivals directes.

I és que, si bé és cert que el moto HEV sempre eleva una mica el preu davant models amb motors de combustió tradicional o fins i tot els MHEV, que aquest Corolla Cross tingui un preu de partida de més de 36.000 euros provoca que siguin molts els que busquin alternatives.

 

Evidentment hi ha opcions molt interessants també com és el cas del Nissan Qashqai, el Hyundai Tucson o el Kia Sportage, tots ells amb opcions HEV en la seva gamma mecànica, però sense cap dubte la millor opció pel que es refereixi el preu és el nou Dacia Duster.

El nou Dacia Duster compta amb motor HEV, i és molt més barat que els seus rivals

Un dels grans encerts de la marca romanesa amb la nova generació d'aquest model és que, a diferència del que ocorria en les generacions anteriors, en l'actual compte ja amb una versió híbrid auto recarregable, un tipus de motor que Dacia ja va estrenar al seu dia en el Jogger i que passa per ser una de les opcions més demandades al nostre mercat dels últims temps.

En el seu cas es tracta d'una mecànica híbrid auto recarregable de 140 cavalls de potència, una potència idèntica a la que té el model de Toyota i que és més que suficient per moure amb facilitat aquest nou Duster. Però el millor és que, com és habitual a la marca associada a Renault, el preu juga molt a favor d'aquest SUV.

 

I és que comptant amb diferents promocions i descomptes, la versió híbrid auto recarregable d'aquest model té un preu que es queda per sota dels 26.000 €, és a dir, és uns 10.000 € més barat que el Toyota. És cert que no té el nivell de qualitat de materials que té el model japonès, però es tracta d'una diferència de preu més que interessant, i més per a un model que pot presumir de tenir molta més capacitat de càrrega al seu maleter.