BMW sempre s'ha caracteritzat, com ocorre amb la immensa majoria de marques prèmium, per centrar tots i cada un dels seus esforços en posar al mercat models d'un nivell de qualitat molt superior a la mitjana i, sobretot, amb dissenys molt atractius que combinen l'elegància i esportivitat.

Això sí, no és que sigui cap secret que, respecte a les altres dues marques prèmium de referència a nivell mundial, Mercedes i Audi, en BMW sempre han apostat per anar potser un pas més enllà del que es refereix al concepte d'esportivitat en els seus models, posant al mercat opcions potser una mica més agressives i arriscades en aquest sentit.

 

Com no podia ser de cap altra forma, aquesta idea es trasllada també als models 100 × 100 d'elèctrics de la marca. És més, va ser fa ja un temps quan el fabricant va decidir compartir alguns dels esbossos i dels conceptes en els quals estan treballant de cara a confeccionar la seva futura gamma de models 100 × 100 d'elèctrics, de la mà del nou llenguatge de disseny Neue Klasse.

El futur BMW iX3 canvia radicalment

El primer model que inaugurarà aquesta nova etapa de la marca de Munic no serà cap altre que la versió elèctrica del BMW X3, en aquest cas del BMW iX3. Això sí, tal com podem veure en les imatges publicades per l'il·lustrador Avarvarii, una referència a les xarxes socials en aquest sentit, el llenguatge i disseny propi d'aquesta versió 100 × 100 elèctrica el converteix en una opció molt més radical que la versió de combustió.

Un dels aspectes més importants d'aquest nou model és que, més enllà del seu impactant disseny ja anticipat en alguns conceptes per part del fabricant, serà el primer en estrenar la nova plataforma i la nova arquitectura dissenyada per la marca alemanya per a la fabricació de models 100 × 100 d'elèctrics, per la qual cosa la seva eficiència i la seva autonomia hauria de ser bastant superior a la de les versions actuals.

 

Aquest sentit des de BMW no han donat xifres concretes, però des de l'entorn de la marca ja es parla de xifres properes als 600 km d'autonomia en les versions més senzilles i, a més, d'una capacitat de càrrega d'uns 300 km d'autonomia en tot just 10 minuts.

De moment no en queda cap altra que esperar que la marca vagi fent passos cap a davant amb un model que hauria d'arribar el 2025 i que, això sí, ja està generant moltes expectatives.