Més competència per a Tesla, en aquest cas xinesa i anomenada Nio ES7, perquè així es diu el nou tot-camí elèctric amb gairebé 1.000 quilòmetres d'autonomia amb una sola càrrega que aquest jove firma asiàtica acaba de presentar. Veurem el que ens ofereix.
Un tot camí gran amb molta personalitat
El nou Nio S7 mesura 4,91 metres de llarga, 1,72 d'alt, 1,98 d'ample i disposa d'un maleter de 658 litres, una bona capacitat per lluitar amb Tesla. Dins de la gamma que ja ofereix Nio, se situa en una posició intermèdia, just per davant del ES6 i sense arribar al nivell del ES8. El seu disseny segueix la línia dels seus germans de marca, que també fan servir el llenguatge Design for AD. Visualment, destaca la senzillesa i netedat del frontal, que equipa grups òptics dividits en la seva part superior i una franja de llums LED com a ajuda per a conducció diürna. La graella, com en tots els elèctrics és tancada. En els laterals, destaquen les defenses de la zona inferior i els amplis passos de roda i darrere, els molt ben perfilats grups òptics, units per una franja de llum.
Quins motors ofereix?
El Nio ES7 disposa de dos motors elèctrics (un per cada eix) que sumen 653 CV. La bateria, de 150 kWh, ofereix 930 kn d'autonomia segons el cicle CLTC, però la marca té previst oferir el vehicle també amb bateries de 75 o 100 kWh. A la Xina, el cotxe es pot adquirir per l'equivalent en iuans d'uns 66.700 euros