Quan Fiat va presentar fa ja molts anys la nova versió del seu 500, un model i cònic en la seva gamma dècades enrere, no van ser pocs els que van deixar molt clar que aquest petit italià havia arribat per conquerir molts mercats del vell continent, entre altres coses perquè era un d'aquests models que encaixen perfectament amb les necessitats de molts dels conductors de les grans ciutats a Europa.
És evident que tenint una mida tan mesurada com la que té aquest model, el 500 no ha pogut presumir mai de ser un model ni per a famílies ni per a aquells que necessiten molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega, sinó més aviat el contrari, un model petit per sortejar el trànsit de les grans ciutats, per trobar aparcament on molts d'altres no poden i amb motors petits que gastin molt poc.
Com bé saben els que sempre l'han tingut com una de les seves referències, fa tot just uns mesos la marca italiana va decidir eliminar les seves persianes de combustió, deixant únicament i exclusivament a la versió 100 × 100 elèctrica a la venda del nostre país. Tanmateix, conscients que les xifres de vendes de l'elèctric no estan sent les esperades, a Fiat ja estan treballant en una nova versió.
Fiat ampliarà la gamma del 500 amb una versió MHEV
Una nova versió que arribarà de la mà d'una mecànica micro híbrid de gasolina, encara que no se sap si serà el motor de 100 cavalls present en molts altres models del grup Stellantis o serà un motor d'una potència menor.
No seria estrany que aquest model es convertís, especialment amb aquesta versió, en una de les opcions més venudes, però es pot destacar que no són pocs els que consideren que, per molt que la marca opti per fer algunes petites variacions en aquesta nova versió tant a nivell de disseny com d'equipament, no deixa de ser una nova actualització d'un model que es va llançar al mercat fa ja molts anys i que, per tant, continuaràs fent un pas per darrere d'algunes de les opcions més modernes del seu segment i de la seva categoria.
A Fiat confien que aquesta decisió acabi donant bons resultats, i el cert és que pot ser que així sigui, però els dubtes continuen sent presents entre molts conductors.