Van ser molts els que van assegurar fa ja uns anys, quan MG va presentar en societat al seu MG4, que aquest compacte elèctric tenia molts números de convertir-se en un dels models més venuts entre els elèctrics, entre altres coses perquè ja llavors comptava amb una relació qualitat preu molt difícil de batre.

És més, les xifres de vendes que ha aconseguit aquest model tant a Espanya com a Europa han donat la raó a la marca. Bons exemples d'això és que aquest model va acabar sent el tercer cotxe elèctric més matriculat en el passat 2024 al nostre país i un dels 10 cotxes elèctrics més venuts a Europa també en el passat 2024, confirmant que l'aposta de la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors de posar al mercat un cotxe elèctric barat i amb bones prestacions ha estat tot un encert.

 

Això sí, sent ja un model fins a cert punt veterà, molts esperaven amb ganes la renovació, l'actualització d'aquest MG4, una actualització que ja he arribat amb canvis més que importants, especialment referent a disseny, fins al punt que son molts els que, veient la seva nova versió, donen per fet que les seves vendes van augmentar de forma notable en ser un model molt més atractiu en molts sentits.

MG transforma per complet el MG4

Tan sols fa falta veure les imatges d'aquesta nova versió per adonar-se que el canvi és notable, amb un nou llenguatge de disseny molt més modern i atractiu i a més, que l'apropa molt més al disseny de moltes marques europees, americanes o japoneses, una cosa que segurament va agrair un tipus de conductor a Espanya i a Europa que de moment no vol saber res dels models xinesos.

De moment se sap molt poc sobre algunes de les especificacions d'aquest model, però sí que se sap que perdrà una mica de potència respecte a la versió actual, amb una nova versió amb un únic motor durant la seva primera etapa comercial de 163 cavalls de potència, encara que no es descarta que en un futur arribin versions molt més potents.

 

La marca de moment no ha donat detalls referent a la mida dels seus bateries, però no seria estrany que, fins i tot en les versions d'accés, aquest model pogués presumir de tenir una bona relació entre potència i autonomia. Tenint en compte que el seu preu de partida ara és d'uns 26.000 € ja que el govern ja no ofereix ajuts a la compra de cotxes elèctrics, s'espera que l'arribada d'aquesta nova versió arribi acompanyada també d'un augment de preu, una mica habitual en aquests casos.