No és que sigui precisament cap secret que, per molt que Skoda no pugui presumir de ser una marca amb molta quota de mercat a Espanya i que, a més, el seu Kodiaq no sigui precisament el model més venut entre altres coses perquè forma part del segment dels SUV de set places, un dels menys reeixits, la nova generació d'aquest model txec ha generat moltes expectatives en el fabricant.
I és que tan sols fa falta veure les imatges per adonar-se de l'enorme salt davant que ha donat aquest model, no tant a nivell de disseny, entre altres coses perquè el fabricant sempre es mostra molt neutre i continuista en aquest sentit, sinó a nivell de tecnologia, convertint-lo en una de les millors opcions actualment al nostre país.
Com no podia ser de cap altra forma sent un Skoda, l'habitabilitat, el confort, la capacitat de càrrega, i els petits detalls que milloren l'experiència de conducció fan d'aquest nou Kodiaq una opció perfecta per a aquelles famílies que busquin un sud d'enormes dimensions i amb una bona relació qualitat preu.
Els preus del nou Skoda Kodiaq
Es pot tenir en compte que, això sí, almenys en l'inici de la seva comercialització d'aquest model estarà tan sols disponible amb dos nivells d'acabat i amb una opció mecànica. Pel que es refereix als acabats, no són d'altres que el Selection i el Design, en els dos casos molt ben dotat de sèrie i amb un punt diferencial quant a un disseny més atractiu i millor equipament en l'acabat superior.
Quant a l'opció mecànica, de moment tan sols està la venda amb un motor dièsel 2.0 TDI de 150 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i alguna tracció davantera, una mecànica que a tot estirar que no pugui optar per lluir l'etiqueta ECO de la DGT, sí que passa per ser una mecànica potent i alhora eficient.
Des del fabricant han deixat molt clar que anar a l'ampliant la gamma mecànica d'aquest model amb opcions de gasolina, opcions que comptaran amb sistema de micro hibridació lleugera i fins i tot una versió híbrida endolla parli, més enllà de les versions també amb tracció a les quatre rodes.
Pel que es refereix als preus, la versió d'accés actualment supera els 47.000 €, mentre que la versió que arriba amb l'acabat superior supera els 51.000 €, preus alts que, això sí, no compten amb cap tipus de descompte o promoció, per la qual cosa probablement acabaran sent més baixos amb les ofertes dels concessionaris.