És més que cert que Jeep no pot presumir precisament de ser una de les marques més venudes ni a Espanya ni a Europa. Tanmateix, des de Stellantis tenen molt clar que la marca americana ha de fer un pas endavant en aquest sentit, per això han optat per una sèrie de novetats en aquest sentit i per una sèrie de models que es converteixen en opcions cada vegada més interessants per al públic europeu.
El millor exemple d'això és segurament l'Avenger, un petit SUV molt atractiu el que es refereix a disseny i que a més pot presumir de ser una excel·lent opció quant a relació qualitat preu.
Però ull perquè una de les grans novetats de la marca americana serà precisament el germà gran de l'Avenger, el Compass, un model que se situa un segment per sobre i que es converteix en el representant del segment dels SUV de mida compacta, un dels més importants per als diferents fabricants presents a Europa.
El nou Jeep Compass es presentarà al novembre
Un dels principals atractius que tindrà aquest nou compàs és que, tenint en compte que es fabricarà amb la mateixa plataforma amb què es fabriquen models com el nou Peugeot 3008 o el nou Opel Frontera, el model americà podrà comptar amb una varietat mecànica es converteix en una opció interessant.
Evidentment tindrà el seu propi llenguatge de disseny, però la base sigui la mateixa que la de tants altres models de Stellantis, amb opcions mecàniques que passaran des dels motors de gasolina més senzills amb sistemes de metre derivació fins a versions 100 × 100 d'elèctriques passant per opcions híbrides endollables.
De moment el fabricant americà s'està guardant molt bé les cartes referent al disseny, però ja se sap que serà durant el proper mes de novembre quan es portarà acabo la presentació oficial d'aquesta nova generació, pel que les primeres unitats haurien d'arribar als concessionaris europeus a començaments del proper any.
Tenint en compte que competirà en un dels segments més renyits a Europa, no serà res fàcil que aquest aconsegueixi uns bons resultats de vendes, o almenys que s'equipés amb els més venuts, però no seria estrany que el bon treball de la marca l'ajudés a guanyar pes al mercat.